Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wie weet wat voor een kabel dit is?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Emir55555
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-11 22:58
Mijn vraag:
we waren op zoek naar de internet aansluiting van het huis. Toen kwamen we deze kabel tegen naast de tv aansluiting. Iemand enig idee of dit hem is? En zoja, wat voor een kop er op moet?https://drive.google.com/...SU_jKbD/view?usp=drivesdk

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Internet van Youfone

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
deze kabel. In de meterkast zit ook nog een klein ding met doorgeknipte kabels maar ik geloof niet dat dat hem is. Zie foto: https://drive.google.com/...IMKfey2/view?usp=drivesdk

Beste antwoord (via Emir55555 op 02-06-2018 10:42)

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:13
die eerste foto is telefoonkabel idd, maar niet per definitie je binnenkomende kabel. je moet op zoek naar een isra (google voor plaatjes). Als het idd je binnenkomende kabel is moet er eerst een isra geplaatst worden, waarop jij dan kunt aansluiten. (zelf aansluiten op rood en blauw zal in de meeste gevallen werken, maar het hoort niet). Tot en met de isra is eigendom kpn en mag je zelf niks aan doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Tens op 02-06-2018 10:40 ]

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Alle reacties

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Volgens mij is dat gewoon je telefoonlijn.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• Emir55555
Die zou je dan toch kunnen gebruiken om het internet om de experia box er op aan te sluiten toch?

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Emir55555 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 10:31:
Die zou je dan toch kunnen gebruiken om het internet om de experia box er op aan te sluiten toch?
Volgens mij wel. Ik heb het door kpn laten doen. Bij mij was het een zelfde situatie.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • Beste antwoord

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:13
die eerste foto is telefoonkabel idd, maar niet per definitie je binnenkomende kabel. je moet op zoek naar een isra (google voor plaatjes). Als het idd je binnenkomende kabel is moet er eerst een isra geplaatst worden, waarop jij dan kunt aansluiten. (zelf aansluiten op rood en blauw zal in de meeste gevallen werken, maar het hoort niet). Tot en met de isra is eigendom kpn en mag je zelf niks aan doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Tens op 02-06-2018 10:40 ]

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Telefoonkabel en die tweede foto is de transformator van een deurbel :D

• Emir55555
Haha top, bedankt voor jullie hulp!

[ Voor 4% gewijzigd door Emir55555 op 02-06-2018 10:47 ]

Pagina: 1