Weet iemand als er een betaalbare cd-speler op de markt is waar je een pauze in kunt stellen tussen de nummers. Mischien ga ik een cdspeler met een minidisc speler gecombineerd kopen, iemand een idee welke een goede keuze is?
Verwijderd
koop er één met control A1, die stuurt autoatisch een signaal naar de MD als het nummer af is gelopen.
ff voor de duidelijkheid: cd en md moeten control a1 aansluitinkje hebben
ff voor de duidelijkheid: cd en md moeten control a1 aansluitinkje hebben
ja maar wat hij bedoelt is bijvoorbeeld een sony mxd-d4 deck.
ik heb de d3 en die is zwaar relaxed. Kun je ook 4x speed van cd naar md mee kopieren. Naampjes neemt ie ook mee. Leest cd rw.. Makkelijk dus.
ik heb de d3 en die is zwaar relaxed. Kun je ook 4x speed van cd naar md mee kopieren. Naampjes neemt ie ook mee. Leest cd rw.. Makkelijk dus.
In dat geval kun je de pauze toch automatisch erin laten zetten? Die feature heeft sony iig altijd gehad...Op maandag 16 juli 2001 23:39 schreef StanTheMan het volgende:
ja maar wat hij bedoelt is bijvoorbeeld een sony mxd-d4 deck.
.... Ik weet het ook niet
Idd, ik bedoel een combi. Dus de Sony rules zwaar? Jammer, al mijn componenten zijn van Pioneer, zou jammer zijn om daar een Sony tussen te zetten maar ja, boeien. Wat zijn de kosten van zo'n dingetje? Ik neem aan dat ze allemaal wel een digitale uitgang hebben? En waar goedkoop te halen? Ik woon in Weert, vlakbij Eindhoven dus.
vogelzang ofzo.. ik heb hem bij it's gehaald. was de mxd-d3 toen iets van 799.
Ik heb hem btw ook op een yamaha receiver staan.
Over de digitale uitgangen: er zit alleen een digitale ingang voor md op. Maar de uitgang is toch niet nodig als hij toch intern digitaal kopieert??
Ik heb hem btw ook op een yamaha receiver staan.
Over de digitale uitgangen: er zit alleen een digitale ingang voor md op. Maar de uitgang is toch niet nodig als hij toch intern digitaal kopieert??
Ik hoop dan ook niet dat je StanTheMan zijn advies hebt gevolgd en bij Vogelzang bent gaan kijken...Op dinsdag 17 juli 2001 22:14 schreef Innercitynl het volgende:
Damned, zijn die dingen zo duur...
.... Ik weet het ook niet
Nope, ik ga morgen eens rondkijken.Op dinsdag 17 juli 2001 22:20 schreef mbvisiontt het volgende:
Ik hoop dan ook niet dat je StanTheMan zijn advies hebt gevolgd en bij Vogelzang bent gaan kijken...Die zaak is zóó duur!!
Pagina: 1