Hey iedereen!,
ik ben van plan een game pc te bouwen/kopen die ongeveer rond de 500 euro zou kosten (mag max 550 zijn, wil het rond 500 houden) natuurlijk zou ik daar mee willen gamen en ook mee streamen (if possible). Ik zou in 1080p spelen en zou eventueel ook onderdelen tweedehands willen oppikken. Hier vul ik nog even de onderstaande vragen in:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
ik speel de nieuwste games en ook multiplayer games zoals overwatch online. maar ook streamen en internet
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 500, Het mag ook wat hoger als ik iets tegenkom of ergens door overtuigd ben
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel nog geen monitor/muis, maar die zijn niet in de prijs inbegrepen en je mag altijd een voorstel doen als je iets goed vind online
l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing, videokaart, processor, voeding, ram, moederbord,...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, mijn broer zijn vorige computer maakte gebruik van een AMD videokaart (r9 390) en daar was ik wel tevreden mee, juist soms wat mindere performance bij sommige games maar dan weer meer bij andere dus het maakt me niet echt uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het hoeft er niet zoals een game pc "uit te zien", het mag lelijk zijn zolang het werkt
Ga je overklokken?
Dit heb ik nog nooit gedaan maar ik sta er voor open
Wat verwacht je van ons?
Aangezien hier velen zijn met ervaring met het bouwen van pc's/onderdelen kan ik alleen maar vriendelijk jullie hulp vragen
ik heb even geleden een pc gebouwd die toen niet voor mij was. Maar ik heb nu gespaard voor een computer voor mij dus ik kan jullie raad goed gebruiken
hier geef ik alvast een lijstje op:
Ik denk zelf dat dit lijstje misschien wat beter kan, en het mag zelf wat duurder. Niets op het lijstje hoeft ook perse in mijn desktop te zitten
alvast bedankt tweakers!
ik ben van plan een game pc te bouwen/kopen die ongeveer rond de 500 euro zou kosten (mag max 550 zijn, wil het rond 500 houden) natuurlijk zou ik daar mee willen gamen en ook mee streamen (if possible). Ik zou in 1080p spelen en zou eventueel ook onderdelen tweedehands willen oppikken. Hier vul ik nog even de onderstaande vragen in:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 500, Het mag ook wat hoger als ik iets tegenkom of ergens door overtuigd ben
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel nog geen monitor/muis, maar die zijn niet in de prijs inbegrepen en je mag altijd een voorstel doen als je iets goed vind online
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing, videokaart, processor, voeding, ram, moederbord,...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, mijn broer zijn vorige computer maakte gebruik van een AMD videokaart (r9 390) en daar was ik wel tevreden mee, juist soms wat mindere performance bij sommige games maar dan weer meer bij andere dus het maakt me niet echt uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het hoeft er niet zoals een game pc "uit te zien", het mag lelijk zijn zolang het werkt
Ga je overklokken?
Dit heb ik nog nooit gedaan maar ik sta er voor open
Wat verwacht je van ons?
Aangezien hier velen zijn met ervaring met het bouwen van pc's/onderdelen kan ik alleen maar vriendelijk jullie hulp vragen
hier geef ik alvast een lijstje op:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 3 2200G Boxed | € 96,90 | € 96,90 |
| 1 | ASRock A320M-DGS | € 47,85 | € 47,85 |
| 1 | Sapphire Pulse Radeon RX 560 4GD5 (11267-18) | € 151,- | € 151,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 60,98 | € 60,98 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Kingston 8GB DDR4 2666MHz | € 87,- | € 87,- |
| 1 | LogiLink PC Power Supply 400 watt | € 48,- | € 48,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 550,73 | |
Ik denk zelf dat dit lijstje misschien wat beter kan, en het mag zelf wat duurder. Niets op het lijstje hoeft ook perse in mijn desktop te zitten
alvast bedankt tweakers!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2018 01:23 ]