Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!
Vraag
Beste antwoord (via rens-br op 12-10-2018 10:29)
Je zou eens een app als deze kunnen installeren om te zien of het inderdaad om een melding gaat die alweer verdwenen is tegen de tijd dat je op het scherm kijkt.
Alle reacties
Ik heb dit probleem sinds kort ook met mijn Galaxy s9. Wat ik al geprobeerd heb op basis van suggesties op internet:
- Meldingsherinnering uit
- Slim melden uit
- Noodwaarschuwingen uit
- Meldingen van berichtenapp van Samsung uit
- Wipe cache
Werkt echter allemaal niet. Heb jij een oplossing kunnen vinden?
- Slim melden uit
- Noodwaarschuwingen uit
- Wipe cache
Niet toevallig een live/outlook account toegevoegd aan je gmail app? Mij valt op dat deze anders synchroniseert dan een gmail account. Zo heb ik altijd mijn geluid/tril functie uit anders wordt ik dol van de telefoon, maar zie sinds ik een paar @live.nl accounts toegevoegd heb aan de gmail app wel regelmatig mijn led lampje gaan.. 1x heb ik de telefoon kunnen betrappen dat hij net aan het synchroniseren was.DT87 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:37:
Ik heb dit probleem sinds kort ook met mijn Galaxy s9. Wat ik al geprobeerd heb op basis van suggesties op internet:
- Slim melden uit
- Noodwaarschuwingen uit
- Wipe cache
Echter kan dit heel snel gaan, dus eer dat je het ziet is de melding alweer weg.
Misschien dat dit ook bij jou het geval is.
Als Samsung apps in slaapmodus zet dan laat hij dat ook weten middels een notificatie. Die lijtk niet voor de hand liggend '2 apps have been put to sleep'. Misschien in deze richting zoeken?
*sowieso
Je zou eens een app als deze kunnen installeren om te zien of het inderdaad om een melding gaat die alweer verdwenen is tegen de tijd dat je op het scherm kijkt.
Dit had ik inmiddels al gedaan en denk/hoop dat ik hiermee inderdaad het probleem gevonden heb. In mijn geval ging het om een widget van de domoticz app die niet kon updaten. Kreeg hier geen notificatie in de vorm van een bericht of melding van, maar telefoon trillde wel. Sinds ik de widget heb verwijderd lijkt het opgelost. Gelukkig maar want man man wat was dit gruwelijk irritanthcQd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:44:
Pagina: 1