Halllo,
Ik ben Rico uit Deventer, 22jaar en zit hier al een tijdje rond te neuzen
en vond het tijd voor mijn eigen case.
Ik wou altijd al zelf een case bouwen. Nu is de tijd aangebroken om mijn "skills" los te laten.
Het idee achter de White Wood'n Cube is simpel, goedkoop, makkelijk en snel om te maken!
Hardware die voor deze mod gebruikt gaan worden zijn mijn eigen hardware;
AMD Athlon x4 880K
8GB DDR3 1800
Asus Nvidia GTX 560
OCZ Trion 100 (120GB)
Ik ben begonnen met simpel weg een ruige schets, onderweg diverse dingen veranderd al.

Zo gezegd, zo gedaan dus hup naar de Karwei hout halen!

Direct maar gekeken of ik niks over het hoofd gezien heb op mijn tekeningen. Dus een kleine testfit met oude componenten

Ook heb ik de voorkant alweer anders gemaakt! Nu een schuine opening.

De fans komen nu niet aan de bovenkant maar aan de zijkant.
Ik ben nog opzoek naar een andere voeding en eventueel waterkoeling. Iemand contacten binnen CM o.i.d. voor een sponsor?!
Dit wordt natuurlijk geen 10 jaren project.
Fijne avond!
Ik ben Rico uit Deventer, 22jaar en zit hier al een tijdje rond te neuzen
Ik wou altijd al zelf een case bouwen. Nu is de tijd aangebroken om mijn "skills" los te laten.
Het idee achter de White Wood'n Cube is simpel, goedkoop, makkelijk en snel om te maken!
Hardware die voor deze mod gebruikt gaan worden zijn mijn eigen hardware;
AMD Athlon x4 880K
8GB DDR3 1800
Asus Nvidia GTX 560
OCZ Trion 100 (120GB)
Ik ben begonnen met simpel weg een ruige schets, onderweg diverse dingen veranderd al.

Zo gezegd, zo gedaan dus hup naar de Karwei hout halen!

Direct maar gekeken of ik niks over het hoofd gezien heb op mijn tekeningen. Dus een kleine testfit met oude componenten

Ook heb ik de voorkant alweer anders gemaakt! Nu een schuine opening.

De fans komen nu niet aan de bovenkant maar aan de zijkant.
Ik ben nog opzoek naar een andere voeding en eventueel waterkoeling. Iemand contacten binnen CM o.i.d. voor een sponsor?!
Dit wordt natuurlijk geen 10 jaren project.
Fijne avond!