Bezorgdag Apple en UPS?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbloemink
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-08-2024
Excuus als ik dit foutief plaats, maar ik zit even ergens mee en ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met deze ervaring.

Ik heb woensdag een MacBook Pro besteld en daarin gaf Apple zeer duidelijk de optie voor 'zaterdaglevering' - ik werk gewoon door de weeks en ik koos dus deze optie.

MacBook vandaag verzonden en de gelukkige vervoerder is UPS - kreeg netjes een SMS'je 'wordt uiterlijk 02/06 bezorgd).

UPS echter denkt daar anders over - UPS lijkt niet standaard te leveren op zaterdag. Dat betekent dus, levering op maandag. Ik zal me dan in allerlei bochten moeten wringen om dat voor elkaar te krijgen.

Vraag is: zijn er meer mensen die iets bestellen voor zaterdaglevering waarbij levering uiteindelijk toch pas op maandag is? Of kan ik er toch vanuit gaan dat het morgen wordt bezorgd?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-08 13:25

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

UPS biedt optie wel aan aan verzenders - https://www.ups.com/nl/nl...ed/saturday-delivery.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Een bezorgmoment is een indicatie op basis van mogelijk/berekende resultaten uit het verleden. Of ze dat elke keer handhaven, is nog maar de vraag. DHL staat er (in ieder geval bij mij) bekend om altijd er 1 dag bij op te tellen; valt dat dan in het weekend, dan wordt het maandag.

UPS levert wel op zaterdag en, in sommige gevallen, op zondag. Dat kan je controleren met je trackingnummer en/of de klantenservice van UPS.

Ondanks dat we altijd maar verwachten dat een online order op dag X en tijd Y bezorgd wordt; als de UPS-bus tegen een paal rijdt, ben jij boos zonder dat je weet dat de chauffeur een ongeluk heeft gehad en dan hebben we mogelijk weeeer een topic van een ontevreden consument.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Volgens mij levert UPS Saver naar consumenten inderdaad niet op Zaterdagen... Ik heb dat ook wel eens gehad met Apple. Wel kan je UPS echt opdracht geven om het vrijwel overal te dumpen.

Alternatief kan je tegen UPS zeggen dat ze het naar een pick-up point bij jou in de buurt moeten brengen, dan kan je hem daar oppikken. Kies dan wel een punt dat natuurlijk 's avonds open is als je bijvoorbeeld tot half 6 werkt. ;)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-08 13:25

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Maar als Apple je de optie gaf, moet je dan niet eerst bij hun gaan klagen?