Mijn vraag
Hallo, ik heb nog niet veel ervaring op tweakers maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb een pc samen gesteld, werkte 24 uur geleden prima, maar sinds ik per ongeluk iets heb veranderd in het bios, wou hij wel aan maar crashte veel, daarna wil hij niet meer verder dan het opstartscherm waar ik ook eventueel het bios in kan met delete knop. ook als het lukt om bios in te komen, knalt hij na een paar sec uit, net elke keer voordat ik m kan resetten. Ik snap er niks van en hoop dat iemand mij kan helpen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
MSI 970 Gaming Motherboard
AMD FX8520 @ 3.5ghz
AMD R9 380 4gb by MSI
VS550 Power Supply
8gb ram
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
CMOS batterij eruit halen.
pc niet in stekkerdoos. maar gewoon vanuit de muur
Kan iemand mij helpen?
Met vriendelijke groet,
Daniel
Hallo, ik heb nog niet veel ervaring op tweakers maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb een pc samen gesteld, werkte 24 uur geleden prima, maar sinds ik per ongeluk iets heb veranderd in het bios, wou hij wel aan maar crashte veel, daarna wil hij niet meer verder dan het opstartscherm waar ik ook eventueel het bios in kan met delete knop. ook als het lukt om bios in te komen, knalt hij na een paar sec uit, net elke keer voordat ik m kan resetten. Ik snap er niks van en hoop dat iemand mij kan helpen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
MSI 970 Gaming Motherboard
AMD FX8520 @ 3.5ghz
AMD R9 380 4gb by MSI
VS550 Power Supply
8gb ram
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
CMOS batterij eruit halen.
pc niet in stekkerdoos. maar gewoon vanuit de muur
Kan iemand mij helpen?
Met vriendelijke groet,