Toon posts:

Flushen met THINK

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

ik vroeg me af: Is er geen enkele mogelijkheid om te (mega)flushen met THINK van UD.com. Dus dat je een weekje spaart en dat je dan in één keer komt?

Ik heb wel UDmonitor en daar zou je eventueel x aantal devices mee aan kunnen maken zodat je bij allerlei verschillende WorkUnits stopt tot 100% en dan in één keer alles opstuurt, maar das natuurlijk niet echt een handige manier. Is er geen ander programma dat je toestaat x aantal WU's op te halen, die te ontrafelen en dan op te sturen?

Met vriendelijke groet,
th@ dannydude

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 21:13 schreef dannydude het volgende:
Hoi allemaal,

ik vroeg me af: Is er geen enkele mogelijkheid om te (mega)flushen met THINK van UD.com. Dus dat je een weekje spaart en dat je dan in één keer komt?
idd met UD monitor kan het eventueel, misschien dat een progje in aanmaak is, evenals een progje waarmee je pc's kan laten UD'en zonder internet aansluiting ( zoals bij RC5 met floppy's buff-in en buff-out.

oja, wat is er mis met in één keer komen? ;)

Verwijderd

Topicstarter
:)

maar er is dus wel een kans dat het gaat komen, want dat lijkt mij namelijk wel phat.

we kunnen met ons team nooit erg hoog in de top 30 staan van DPC als we iedere dag flushen, maar één keer in de maand nr 1 is wat mij betreft ook goed :P