Kopen wasmachine met grote trommelinhoud

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik zoek een wasmachine met grote trommelinhoud, maar vind online voornamelijk het maximale vulgewicht. En een machine met groot maximaal gewicht kan alsnog een bijzonder kleine trommel hebben. Deze wasmachine van 449 euro met max 8 kilo heeft bijvoorbeeld een inhoud van 62 liter, terwijl deze van 549 en een max van 8 kilo een inhoud heeft van 55 liter.

Voor de meeste wasmachines kan ik de trommelinhoud niet eens vinden. En in de pricewatch kan je er ook niet op zoeken of sorteren. Dus graag suggesties voor wasmachines met een grote inhoud..

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je maakt een (begrijpelijke) denkfout imho :)

Weeg je was eens. En kijk dan hoeveel het is. Met een flink volle wasmand kom je nooit boven een kilo of 5. Een dekbedovertrek en spullen weegt wel wat, maar dan zit de machine ook vol.
Daarnaast: de crux zit hem in de ruimte tussen buitenkant trommel en ombouw machine. Hoe groter de trommel (en dus hoe meer inhoud van binnen in principe), hoe moeilijker de demping. En hoe foutgevoeliger. Bij trollems tot 8 kilo loopt het nog wel los; daarboven krijg je echt een stuk slijt gevoeligere demping (want kleinere demper die relatief veel moet dempen).

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@The Eagle Ik denk dat TS, ook zijn dekbed evt zijn matrasbeschermer, of dergelijk groots wil wassen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@Pikoe, Aankoopadvies mag in consumentenelektronica aankoopadvies (CEA). Ik heb je topic daar naartoe verplaatst :).

Select * from fish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hackus schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:45:
@The Eagle Ik denk dat TS, ook zijn dekbed evt zijn matrasbeschermer, of dergelijk groots wil wassen.
Prima. Ik kan uit ervaring melden dat in onze Siemens 7 kilo trommel (inhoud onbekend) met gemak een compleet lits jumeaux dekbed past. Vorige week nog gewassen :)
Qua volume aardig indien droog, maar nat niet. En weegt ook nat geen 7 kilo :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-02 20:13

Ray

is die inhoud eigenlijk droog of nat gemeten ? iemand vertelde me laatst dat dit nat zou zijn namelijk

ik heb zelf ook een 8 kilo machine maar mijn waterbed overtrek past daar bijvoorbeeld echt niet in, ook niet met proppen. die moet naar de professionele wasserette a 58 euro per keer....

op kiloś zou het dus prima moeten kunnen maar op volume dus mooi niet

ik verwacht dat de vraag van ts in die hoek zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Mijn eigen wasmachine weegt de was die in de trommel gaat. Ik zie dan een balkje oplopen totdat hij aan 9 kg zit. Droge was weegt vanzelfsprekend minder en wordt vanzelf nat in de machine. Toch zal de machine een begingewicht moeten gaan ronddraaien voordat hij helemaal vol water staat.

@Ray Hoe groot is zo'n waterbedovertrek? Gewoon net als een groot hoeslaken, maar dan steviger? Ik kan in mijn trommel echt wel verschillende dekbedhoezen en hoeslakens tegelijk wassen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-02 20:13

Ray

Jorgen schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:06:
Mijn eigen wasmachine weegt de was die in de trommel gaat. Ik zie dan een balkje oplopen totdat hij aan 9 kg zit. Droge was weegt vanzelfsprekend minder en wordt vanzelf nat in de machine. Toch zal de machine een begingewicht moeten gaan ronddraaien voordat hij helemaal vol water staat.

@Ray Hoe groot is zo'n waterbedovertrek? Gewoon net als een groot hoeslaken, maar dan steviger? Ik kan in mijn trommel echt wel verschillende dekbedhoezen en hoeslakens tegelijk wassen.
Bij mij weegt hij ook (samsung eco bubble) om te bepalen hoe lang hij gaat wassen maar ik kan niet zien hoeveel er in zit

zo'n overtrek is ruim 2 x 2 en inderdaad behoorlijk dik. Normale moltons en hoeslakens etc passen er met gemak in maar dit ding absoluut niet
Pagina: 1