Vraag

• Cuddle-sheep
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-11 11:52
Ik zoek een?
Stevige, water-, stof- en valbestendige telefoon.

Wat is je budget?
Rond de 400 euro max 450.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om op wereldreis te gaan.
Dus hij moet aan de volgende eisen voldoen: Bellen, twee simkaarten en een geheugenkaart tegelijk aan kunnen, appen, navigatie, muziek luisteren dus 3.5mm jack, minimaal 32 GB intern geheugen, vliegen (gegooid worden) en zwemmen. De telefoon moet in Europa en in Azië het doen. Zo min mogelijk bloatware is ook erg fijn. Een grote batterij is ook vereist de telefoon moet het als het even kan 2 dagen vol houden. wat betreft. Mijn voorkeur gaat uit naar Android.
Ik heb nu een CAT B15Q. Op zich een prima telefoon maar voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd, na 4 jaar.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik over weeg de CAT S41 deze voldoet aan mijn eisen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er andere modellen telefoons die aan al mij eisen voldoen (en goedkoper zijn).

Beste antwoord (via Cuddle-sheep op 04-06-2018 23:09)

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37

Qwerty-273

Meukposter

HOMTOM ZOJI Z7 of een HOMTOM HT70 of een DOOGEE S60 (lite) ?

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Moto Z2 Force ?

• Cuddle-sheep
volgens deze recentie voldoet de moto niet aan mijn eisen. :/

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:12

Oekol

waka waka hey hey

Ik denk dat je bij de CAT telefoon blijft. Werk je in de bouw toevallig of zo? Die telefoontjes voldoen aan je eisen, normale mooie hippe telefoons kunnen wel een stootje hebben als je er een goeie case omheen doet maar veel zijn toch niet waterdicht in jouw prijsklasse.

https://www.belsimpel.nl/...Cf9sQAvD_BwE&cntd=1#panel

Let wel op dat die niet over allee 4g banden beschikt als ik het zo lees. In NL geen groot probleem wellicht in het buitenland wel dat zou je even moeten vergelijken.

[ Voor 39% gewijzigd door Oekol op 03-06-2018 10:21 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Cuddle-sheep
Ja ik werk in de bouw en in ben soms (lees vaak) een beetje lomp. Als de 3g het wel in Eurazië doet is het prima. :)
Ik dacht misschien hebben tweakers nog andere goede ideeën.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
Samsung xcover 4, cat S60, Motorola Defy, of Google op bouwvakkerstelefoon ?

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Zou eerder een onverwoestbare case zoeken op aliexpress ofzo. Kan je gewoon de telefoon kiezen die je zelf wik.

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-10 14:10

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Even een andere invalshoek, heb je al rondgevraagd bij je collega's? Misschien dat die wat opties kennen die hier nog niet bekend zijn.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Cuddle-sheep
Dank jullie voor jullie advies. Ik ga nog even bij collega's vragen(dank kKaltUu voor die invals hoek) en dan van de week bestellen. :-)

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:43
Wellicht een waterdicht toestel kopen icm een Otterbox ? Ik sprak eens iemand die werkt in de Rotterdamse haven en die zweert bij deze hoesjes.

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:50
Nokia 3310? :P

Acties:
  • Beste antwoord

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37

Qwerty-273

Meukposter

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Cuddle-sheep
Qwerty-273 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 15:43:
Dankje voor deze goede tips! Ik heb net voor dat je je bericht plaatse een de cat s41 gekocht. Dus kan helaas niet meer wat met je adviesen. Dit zijn inderdaad goede alternatieve.

• Cuddle-sheep
AMD1800 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 14:14:
Wellicht een waterdicht toestel kopen icm een Otterbox ? Ik sprak eens iemand die werkt in de Rotterdamse haven en die zweert bij deze hoesjes.
De otterbox ken ik dat zijn ook robuuste hoesjes. :)
Pagina: 1