Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb sinds eergisteren een iPhone 7 i.p.v. 6. Ik ben zo stom geweest om Whatsapp in te stellen voordat ik een hele recente reservekopie heb gemaakt. Laatste reservekopie (circa 4,5 GB) dateert daardoor van begin januari (2018). Probleem is alleen dat die reservekopie niet volledig gedownload wordt. Mijn gesprekken zijn allemaal terug maar bij alle afbeeldingen laat ie een vraagteken zien. Iemand enig idee of daar nog iets aan te doen is?

Thanks voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Recente iCloud reservekopie of WA ?
Indien je nu weer inlogt met dezelfde Apple ID en je de reservekopie installeert, komt dat weer terug. Heeft even tijd nodig.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik doel op een reservekopie van WA. Die ik heb teruggezet op het moment dat ik Whatsapp opnieuw geïnstalleerd heb. Dat heb ik eergisteren gedaan en dan toen ik vanochtend keek waren de afbeeldingen er nog steeds niet. Lijkt me toch dat het er dan al wel weer in hadden moeten staan?

Nadat ik dit geconstateerd heb, heb ik vanochtend tot 2x toe Whatsapp opnieuw geïnstalleerd en de back-up weer teruggezet, maar met hetzelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 15:59
Had je wel aangevinkt dat er ook een kopie van de afbeeldingen gemaakt moest worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen optie om dat aan te vinken. Ik heb alleen een optie om aan te vinken of het inclusief video's is. Dat staat uitgevinkt. Maar video's zijn geen foto's lijkt me (a). Bovendien zijn er een paar foto's die wél terug zijn. Dat duidt er dus op dat de reservekopie wel een aantal foto's opgeslagen heeft. Maar zoals het tot dusverre lijkt, lang niet allemaal :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd Alles zit normaal in je iCloud reservekopie, en als je normaal inlogt met het zelfde Apple ID en kiest reservekopie installeren, komt er geen vraag van WA. Nadat alles klaar is log je weer in bij WA en staat alles er van de laatste iCloud kopie. Ik denk dat je nu 2 dingen door elkaar hebt lopen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg een ingeving; ik heb mijn oude telefoon erbij gepakt en daar weer ingelogd op Whatsapp. Daar was mijn data nog beschikbaar tot het moment dat ik geswitcht ben met de telefoon. Backup van gemaakt en die overgezet naar m'n nieuwe iPhone. Alles is weer overgezet. Ben nu dus alleen mijn gesprekken van dinsdag t/m vrijdag kwijt maar dat is niet zo spannend.

Thanks voor het meedenken allemaal en een fijn weekend!
Pagina: 1