Hoi Allen,
Naast de bouw van een compleet nieuw systeem, zou ik ook graag jullie mening hebben over mijn huidige systeem, is upgraden al nodig? Op dit moment heb ik vaak het idee dat de CPU / geheugen niet helemaal meer mee kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaat gebruikt worden om te gamen, 1440p (op dit moment nog 60 hertz scherm), in de nabije toekomst waarschijnlijk ook VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen maximum prijs, ik wil gewoon niet meer dat de rest van mijn systeem een bottleneck is voor mijn videokaart, daar lijkt het nu soms wel op.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alleen een nieuw moederbord, geheugen en CPU, wellicht een CPU koeler, of wat andere vervangingen maar dat hoor ik dan graag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Persoonlijk ben ik altijd fan geweest van Intel, maar het valt me de laatste tijd wel op dat AMD soms de betere prijs / kwaliteit levert, als dat het geval is sta ik daar ook voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kast gaat mee zover mogelijk, grootte maakt dus niet uit. Huidige
Ga je overklokken?
Misschien
Wat verwacht je van ons?
Even een check of het überhaupt wel nodig is of ik beter nog even kan wachten.
Dit is de huidige desktop;
Alvast bedankt voor jullie mening!
Naast de bouw van een compleet nieuw systeem, zou ik ook graag jullie mening hebben over mijn huidige systeem, is upgraden al nodig? Op dit moment heb ik vaak het idee dat de CPU / geheugen niet helemaal meer mee kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaat gebruikt worden om te gamen, 1440p (op dit moment nog 60 hertz scherm), in de nabije toekomst waarschijnlijk ook VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen maximum prijs, ik wil gewoon niet meer dat de rest van mijn systeem een bottleneck is voor mijn videokaart, daar lijkt het nu soms wel op.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alleen een nieuw moederbord, geheugen en CPU, wellicht een CPU koeler, of wat andere vervangingen maar dat hoor ik dan graag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Persoonlijk ben ik altijd fan geweest van Intel, maar het valt me de laatste tijd wel op dat AMD soms de betere prijs / kwaliteit levert, als dat het geval is sta ik daar ook voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kast gaat mee zover mogelijk, grootte maakt dus niet uit. Huidige
Ga je overklokken?
Misschien
Wat verwacht je van ons?
Even een check of het überhaupt wel nodig is of ik beter nog even kan wachten.
Dit is de huidige desktop;
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 214,- | € 214,- |
| 1 | ASRock B85 Pro4 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G | € 999,- | € 999,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 60,98 | € 60,98 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 71,08 | € 71,08 |
| 1 | Corsair CX750M | € 85,50 | € 85,50 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 240GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 114,95 | € 114,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.651,46 | |