Toon posts:

topic gesloten door misverstand denk ik(bredband)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waarom wordt dat topic nou weer gesloten over bredband ik heb het niet over breedband maar over bredband.nl

mijn vraag was of iemand een idee heeft waneeer het in drenthe komt? en of het gebruik maakt van een modem?

Verwijderd

lekker eigenwijs ...

lijkt me btw dat zodra het in drenthe komt vast wel ergens op die site staat ofzo

Verwijderd

ja kijk op de site.. drenthe is een ontwikkelingsprovincie dus daar voorlopig niet ;) en als je ff checkt waarom je topig gesloten is dan weet je genoeg ;)

Verwijderd

Ik denk dat deze gesloten is vanwege het feit dat in de FAQ staat dat topics met deze vragen gesloten worden.

Overigens van de site van www.bredband.nl welke jezelf gepost heb:

Wanneer komt Bredband bij mij in de buurt?

Bredband is momenteel bezig met een aantal proefprojecten in Nederland. Na deze proefprojecten zal Bredband in delen van grote steden gebouwen voorzien van een Bredbandaansluiting. Hiervoor worden contracten afgesloten met woningbouwcorporaties en andere gebouweigenaren. We kunnen u helaas niet precies zeggen wanneer we in welke stad bezig gaan aanleggen en of we ook snel bij u komen. Zo gauw we meer informatie hebben, komt dat op de website te staan onder Nieuws

Verwijderd

Topicstarter
ok sorry