Mede-tweakers
Aangezien mijn huidige systeem nu toch wel rond de 8 jaar is, wil ik een nieuw systeem gaan bouwen. Nou heb ik de laatste dagen research gedaan en naar mijn mening een goed systeem naar mijn eisen samen gesteld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
In principe wil ik het systeem baseren op vormgeving. Ik werk veel met Adobe programma's en zou dus hier ook de optimalisatie voor willen hebben. Verder geniet ik ook nog wel is van een game. Variërend van Minecraft tot GTA V
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit het liefst rond de €1500 euro.
Zijn er al producten die je in je bezit hebt?
De videokaart, een NVIDIA GTX970. Op zich vind ik het nog niet zo nodig deze te vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe de componenten die je nodig hebt om een pc te bouwen. Ik wil geen SLI draaien. Wel wil ik graag voor het nieuwe M.2 SSD geheugen gaan (Optane) van Intel
Ik ben van plan de kast zwart met rode tinten te bouwen. Daarom kies is het liefst voor MSI. Ook omdat mijn videokaart een MSI is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet heel specifiek. De enige eis die ik wel heb is het algehele plaatje zo minimalistisch mogelijk te houden. Zo weinig mogelijk snoeren, maar als je er niet omheen kan nette snoeren. Het liefst ga ik ook niet voor waterkoeling.
Ga je overklokken?
Staat op een gegeven moment wel in de planning en ik vindt het fijn om die optie te kunnen hebben.
Wat verwacht je van ons?
In principe zou ik graag feedback dan wel niet verbeteringen willen krijgen op de lijst die ik heb samengesteld
Alvast bedankt!
Aangezien mijn huidige systeem nu toch wel rond de 8 jaar is, wil ik een nieuw systeem gaan bouwen. Nou heb ik de laatste dagen research gedaan en naar mijn mening een goed systeem naar mijn eisen samen gesteld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
In principe wil ik het systeem baseren op vormgeving. Ik werk veel met Adobe programma's en zou dus hier ook de optimalisatie voor willen hebben. Verder geniet ik ook nog wel is van een game. Variërend van Minecraft tot GTA V
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit het liefst rond de €1500 euro.
Zijn er al producten die je in je bezit hebt?
De videokaart, een NVIDIA GTX970. Op zich vind ik het nog niet zo nodig deze te vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe de componenten die je nodig hebt om een pc te bouwen. Ik wil geen SLI draaien. Wel wil ik graag voor het nieuwe M.2 SSD geheugen gaan (Optane) van Intel
Ik ben van plan de kast zwart met rode tinten te bouwen. Daarom kies is het liefst voor MSI. Ook omdat mijn videokaart een MSI is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet heel specifiek. De enige eis die ik wel heb is het algehele plaatje zo minimalistisch mogelijk te houden. Zo weinig mogelijk snoeren, maar als je er niet omheen kan nette snoeren. Het liefst ga ik ook niet voor waterkoeling.
Ga je overklokken?
Staat op een gegeven moment wel in de planning en ik vindt het fijn om die optie te kunnen hebben.
Wat verwacht je van ons?
In principe zou ik graag feedback dan wel niet verbeteringen willen krijgen op de lijst die ik heb samengesteld
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 346,- | € 346,- |
| 1 | MSI Z370 Gaming M5 | € 182,90 | € 182,90 |
| 1 | NZXT H500i Zwart/Rood | € 106,- | € 106,- |
| 1 | Corsair Individually Sleeved AX 860/760 ATX (24-pin) Cable Rood | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Corsair Professional Individually sleeved (Type 3, Generation 2) Rood | € 68,99 | € 68,99 |
| 1 | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 70,67 | € 70,67 |
| 1 | Corsair Vengeance RGB CMR16GX4M2C3000C16 | € 206,50 | € 206,50 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 87,50 | € 87,50 |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 170,95 | € 170,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.271,51 | |
Alvast bedankt!