Tritton katana hd 7.1 headset voice chat probleem.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostvw95
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-07-2021
Hallo iedereen:)

Ik heb vandaag een tritton katana hd 7.1 headset gekocht voor op m'n ps4 pro. Het probleem is nu dat ik geen voice chat werkend krijg... Ik hoor mensen niet en mensen horen mij ook niet. Het game geluid werkt wel prima.
Help mij alsjeblieft op YouTube of Google is niets te vinden wat mij kan helpen ook de user manual niet...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

joostvw95 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 23:01:
Hallo iedereen:)

Ik heb vandaag een tritton katana hd 7.1 headset gekocht voor op m'n ps4 pro. Het probleem is nu dat ik geen voice chat werkend krijg... Ik hoor mensen niet en mensen horen mij ook niet. Het game geluid werkt wel prima.
Help mij alsjeblieft op YouTube of Google is niets te vinden wat mij kan helpen ook de user manual niet...
Kijkende naar de handleiding zie ik sowieso knopjes voor chat volume en mic mute. En via een review op Tweakers van deze headset kun je mogelijk een oplossing vinden. Overigens zijn er via Google ook diverse mogelijke oplossingen te vinden. Dus dat er 'niets te vinden' is klopt niet ;) Ik heb de headset zelf niet, en ook geen PS4, maar aangezien er weinig problemen lijken te zijn met chat niet horen of chat die jou niet hoort lijkt het te zijn dat jij iets over het hoofd gezien hebt of een optie vergeten bent aan te passen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@joostvw95 Afgezien van je probleem hoop ik niet dat je een 4K HDR TV hebt of binnenkort gaat kopen, want dat geeft de passthrough box niet door.

Ik herken je probleem wel. Je moet even rommelen in de settings van je PS4. En dan niet de settings onder je PS knop, maar echt naar instellingen en volgens mij devices. Daar zie je ook van die volume meters die het volume van je mic weergeven. Daar zit het ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostvw95
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-07-2021
Ik had alles goed staan volgens het boekje... Alles helemaal aan en uit werkte gewoon zo simpel stom.. Dankje voor de reacties:) en ik heb een 4k monitor maar nu idd geen 4k resolutie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
joostvw95 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 08:02:
Ik had alles goed staan volgens het boekje... Alles helemaal aan en uit werkte gewoon zo simpel stom.. Dankje voor de reacties:) en ik heb een 4k monitor maar nu idd geen 4k resolutie meer.
Dus het werkt nu?

Ja ik heb 'm een tijdje geleden verkocht omdat ik een 4K TV heb genomen. Geluid is wel prima van dat ding.