Allen,
Ik ben een nieuwe pc aan het samenstellen voor een vriend van mij en heb een budget van €1000 om mee te spelen.
Hij wil zijn pc voor de volgende dingen gaan gebruiken:
- Fortnite
- Battlefield 1 (high res) en eventueel Battlefield 5 (is pas geleden aangekondigd) op medium/high
- Standaard dingen als office, mail, enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximum prijs die hij wil uitgeven is €1000, maar de vorige keer dat ik het vroeg vond hij net iets erboven, zeg €1050, ook geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Hij heeft al een monitor (1920*1080). Deze wil hij in de toekomst gaan vervangen, waarschijnlijk naar een 1440p scherm.
- Z'n computerkast, hij heeft een midi-tower
- Toetsenbord + muis
- Boxen
Ofwel, hij wil alleen de inhoud van zijn pc vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Moederbord
- Voeding
- Videokaart
- Processor
- SSD (M2 SSD is een wens)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Wat heb ik op het moment gevonden:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet in een midi-tower passen en de enige voorkeur die die uitsprak was een schermpje op het moederbord, waarmee je kan zien wat voor error er is als de pc niet opstart. Naar mijn idee was dit echter net heel belangrijk.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
De vraag die ik heb is: Is dit een goede build kwa budget & eisen of is er misschien betere build te verkrijgen binnen zijn budget? en zo ja, welke onderdelen?
Ik ben een nieuwe pc aan het samenstellen voor een vriend van mij en heb een budget van €1000 om mee te spelen.
Hij wil zijn pc voor de volgende dingen gaan gebruiken:
- Fortnite
- Battlefield 1 (high res) en eventueel Battlefield 5 (is pas geleden aangekondigd) op medium/high
- Standaard dingen als office, mail, enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximum prijs die hij wil uitgeven is €1000, maar de vorige keer dat ik het vroeg vond hij net iets erboven, zeg €1050, ook geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Hij heeft al een monitor (1920*1080). Deze wil hij in de toekomst gaan vervangen, waarschijnlijk naar een 1440p scherm.
- Z'n computerkast, hij heeft een midi-tower
- Toetsenbord + muis
- Boxen
Ofwel, hij wil alleen de inhoud van zijn pc vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Moederbord
- Voeding
- Videokaart
- Processor
- SSD (M2 SSD is een wens)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Wat heb ik op het moment gevonden:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 196,49 | € 196,49 |
1 | ASRock Fatal1ty Z270 Gaming K4 | € 125,- | € 125,- |
1 | EVGA GeForce GTX 1050 Ti 4GB GAMING | € 207,- | € 207,- |
1 | G.Skill Flare X F4-2400C16D-16GFXR | € 166,- | € 166,- |
1 | Kingston HyperX Fury HX432C18FR/16 | € 204,80 | € 204,80 |
1 | Corsair RM550x Zwart | € 87,50 | € 87,50 |
1 | Crucial MX300 m.2 275GB | € 86,25 | € 86,25 |
1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 107,95 | € 107,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.180,99 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet in een midi-tower passen en de enige voorkeur die die uitsprak was een schermpje op het moederbord, waarmee je kan zien wat voor error er is als de pc niet opstart. Naar mijn idee was dit echter net heel belangrijk.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
De vraag die ik heb is: Is dit een goede build kwa budget & eisen of is er misschien betere build te verkrijgen binnen zijn budget? en zo ja, welke onderdelen?
[Voor 41% gewijzigd door Oneshot007 op 31-05-2018 20:13. Reden: Update PriceWatch lijstje]