Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FinnCoding
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-02-2021
Ik heb mijn webcam vandaag weer eens gepakt en aan de computer aangesloten, maar aangezien hij handig kan staan op zn zij wil ik weten of ik op een handige manier hem kan draaien zonder vreemde programmas te downloaden.

Want nu zien mensen mij op mijn zijkant natuurlijk, hoe kan ik dit draaien binnen windows 10 het liefst.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat was hier mis mee? [google=Webcam omdraaien in Windows 10?] 16.100 resultaten met op de eerste pagina al tig hits die jouw probleem samen lijken te vatten. 8)7

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FinnCoding
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-02-2021
Room42 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 17:48:
Wat was hier mis mee? [google=Webcam omdraaien in Windows 10?] 16.100 resultaten met op de eerste pagina al tig hits die jouw probleem samen lijken te vatten. 8)7
Maar dit zijn allemaal manieren om te fixen dat je camera "zomaar" op ste kop staat.
Dit is geen bug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
FinnCoding schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 17:50:
[...]

Maar dit zijn allemaal manieren om te fixen dat je camera "zomaar" op ste kop staat.
Dit is geen bug.
Je geeft totaal geen informatie over wat voor hardware je het over hebt en wat je zelf al gevonden had. Wordt een beetje met hagel schieten dan, hè? Er stond zo'n handig formulier toen je je vraag aanmaakte. Vul die nog even in!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
FinnCoding schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 17:45:
Ik heb mijn webcam vandaag weer eens gepakt en aan de computer aangesloten, maar aangezien hij handig kan staan op zn zij wil ik weten of ik op een handige manier hem kan draaien zonder vreemde programmas te downloaden.

Want nu zien mensen mij op mijn zijkant natuurlijk, hoe kan ik dit draaien binnen windows 10 het liefst.
Wat is je doel precies? Wil je je webcam op zn zij hebben? Waarom?
Zoals mn voorganger ook al zei... Meer info...

[ Voor 4% gewijzigd door fm77 op 31-05-2018 17:54 ]