Vraag

• Mitch. V
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 21-10 12:13
Ik zoek een?
Oneplus 6

Wat is je budget?
ben van plan de 8gb/128gb versie te kopen.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
vrij veel mee te gamen/social media/internet. de telefoon wordt echt wel intensief gebruikt.

Wat heb je zelf al gevonden?
Het is volgens meerdere bronnen de beste "value for the money" telefoon die je in dit prijssegment kan krijgen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb op het moment een Oneplus 3T 128GB Midnight Black. Ik zit te twijfelen of ik de Oneplus 6 wil halen. Mijn voornaamste reden om de telefoon te kopen is de upgrade in camerakwaliteit, schermkwaliteit, en snelheid. Dus mijn vraag is dus eigenlijk, is het waard om van een 3T naar een 6 te upgraden? Ik vraag me ook af hoeveel mijn telefoon nog waard is inc. 3 hoesjes (Sandstone, Carbon en de standaard silicon) en 2 laders.

Alle reacties

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Niemand kan bepalen of jij het waard vind een upgrade te doen, het gaat immers om jouw perceptie. Als de camera zo zwaar voor je weegt, zou ik om te beginnen de foto's vergelijken en kijken of de meerwaarde een upgrade verantwoord. Snelheid word natuurlijk prima duidelijk uit de benchmarks.

Prijs van je oude toestel kan je prima achterhalen via sites als ebay, marktplaats etc.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:50
Mitch. V schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 16:04:
Ik zoek een?
Oneplus 6

Wat is je budget?
ben van plan de 8gb/128gb versie te kopen.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
vrij veel mee te gamen/social media/internet. de telefoon wordt echt wel intensief gebruikt.

Wat heb je zelf al gevonden?
Het is volgens meerdere bronnen de beste "value for the money" telefoon die je in dit prijssegment kan krijgen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb op het moment een Oneplus 3T 128GB Midnight Black. Ik zit te twijfelen of ik de Oneplus 6 wil halen. Mijn voornaamste reden om de telefoon te kopen is de upgrade in camerakwaliteit, schermkwaliteit, en snelheid. Dus mijn vraag is dus eigenlijk, is het waard om van een 3T naar een 6 te upgraden? Ik vraag me ook af hoeveel mijn telefoon nog waard is inc. 3 hoesjes (Sandstone, Carbon en de standaard silicon) en 2 laders.
De Oneplus 6 zal vooral een upgrade zijn qua accu en minder warm worden dan de Oneplus 3t. Camera is minimaal verschil aangezien de Oneplus 3 Gcam HDR+ support heeft vanuit de community waardoor je enorm mooie foto's kunt schieten. Als ik jou was zou ik nog lekker even wachten tot dat het pas echt interessant wordt. Je hebt momenteel gewoon een heel goed toestel in je handen de upgrade is minimaal en zonde van je geld na mijn mening.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Mitch. V zoals andere ook al aangeven is dat een keus die je zelf moet maken.

Wij kunnen lastig inschatten of het een upgrade voor je zal zijn. Is de OnePlus 6 een beter toestel dan de OnePlus 3T? Dat zeker, is het jou 660 euro waard? Dat weet je zelf beter dan wij.

Verder doen we op Tweakers niet aan waarde oordelen, je kan op marktplaats of in de V&A kijken wat het toestel nog gaat opbrengen.

Dit topic is gesloten.