Welke/waar mousepad

Pagina: 1
Acties:

• Gangkast
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Gangkast

/// Meubel

Topicstarter
1. Er word verteld dat een muispad wel degelijk helpt met de nauwkeurigheid...
of dit echt waar is weet ik niet

maar! wat is een goede muispad, en waar kan ik die kopen in nederland? ik d8 aan een everglide giganta ofzo maar zover ik het weet kan ik die alleen in duitsland bestellen. (BTW het is voor een Boomslang 2000)

“The world is a book and those who do not travel read only one page”

Verwijderd

gewoon zorgen voor zo'n "zachte" met een lappie stof met daaronder schuimrubber, is ideaal bij gaming, neemt lekker veel zweet op, en je kan hem uitwassen... kosten: 15 piek bij de computerboer neem die van genius ofzo... die zijn perfect.

[off-topic]
ps je hebt er ook wrist pads (polssteunen) van voor je polsen tijdens het vele typen op dit forum... heb ze geteld... 45 berichies vandaag...
[/off-topic]

Verwijderd

ratpadzzz :)
solly ben ik melige bui

Verwijderd

Ik werk op een bijna half biologisch afgebroken Chello mat die ik bij mijn kabel verbinding kreeg >:)

Maar ik ga ook z'n everglide halen denk ik ;)

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb een vet sjille angus.nl muismat :) Koste 5 piek d8 ik. Een rond ding met harde boven kant en als je de onder kant een beetje vochtig maakt blijft ie heel stevig plakken op je bureau.

Verwijderd

Heb zo 3 van die muismatten op elkaar liggen, gratis op een beurs(HCC dagen) zijn van stof (lekker zacht) en het werkt prima, dus waarom geld uitgeven?

• Gangkast
  • Niet online

Gangkast

/// Meubel

Topicstarter
Hey, ik heb nog ff rond gezocht en kwam tot de conclusie dat de 3M Precise Mousing Surface het beste is...

(http://www.tweakers.net/nieuws.dsp/11695/)

Weet iemand waar ik die online kan kopen?

“The world is a book and those who do not travel read only one page”

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

ik heb 2 procs van Intel (zie sig) dus ook 2 matten van Intel. zijn niet zo te krijgen geloof ik, ik heb ze van een vriend die bij de vobis werkte gekregen, maar twee matten naast mekaar is ook wel fijn, vooral bij het maxen en cs'en

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• FMS
  • Niet online

FMS

Ice-mat is ideaal, MAAR het bestelen is zwaar kloten. Heb een maand gelden een besteld en nog nix :(

Verwijderd

normal
Final Fantasy VIII mousepad

Verwijderd

3M muismatjes kun je hier krijgen

http://www.bruna.nl/brunaweb/?link=multimedia/supplies.htm

heb er zelf een, van bruna "gekregen", nooit betaald dus :)

de mijne bolt een beetje aan de zijkanten, en er zat een vouw in toen ik hem kreeg. dat bollen is mischien gekomen van water en is niet echt hinderlijk maar wel vreemd.
Maarja, heb hem niet betaald dus.

Verwijderd

Muismat van IKEA rood rond met zwart rondje in midden en werkt perfect. f2,50 ofzo

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 18 juli 2001 13:57 schreef bterkuile het volgende:
de mijne bolt een beetje aan de zijkanten, en er zat een vouw in toen ik hem kreeg. dat bollen is mischien gekomen van water en is niet echt hinderlijk maar wel vreemd.
ja, dat heeft die van mij ook een beetje, die twee uitstekende stukjes links- en rechtsonder staan zeg maar bol, maarja, wat maakt dat nou weer uit

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Pagina: 1