This too shall pass
Where is it?
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Verwijderd
Maar blauwe leds met een blauwe kast? Vloekt dat niet?
Die fans zitten op de achterkant neem ik aan?
lijkt juist supervet, had ik ook niet echt verwacht. de fans zitten achter, in en voorin (achter het plastic) in de kastOp maandag 16 juli 2001 20:42 schreef ItSnows het volgende:
Die Ganesha is mooi gedaan!
Maar blauwe leds met een blauwe kast? Vloekt dat niet?
Die fans zitten op de achterkant neem ik aan?
This too shall pass
en je ziet ze allemaal niet
Edit:hmm, ik heb nog niet eens gezegd dat ik het er wel cool uit vind zien dat logo.
dus: ik vind dat logo er cool uitzien!
Where is it?
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
1x cpuOp maandag 16 juli 2001 20:56 schreef CyCLoNe het volgende:
ziet er zekers mooi uit, alleen ben wel een beetje benieuwd naar je fans .. hebbie daar geen foto's van ?
1x gpu
1x vooronder (standaard 80 mm op 7 volt*)
2x boven achter (*idem)
1x pci slot
1x voeding (inwaarts op 7 volt)
This too shall pass
Ik moet toch beter kijken. Het is een speaker!
(=onder voorbehoud, ik kijk dadelijk nog een keer
dat zou dan wel de vetste mod ooit zijn!Op maandag 16 juli 2001 21:20 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Mooie mod, maar ik ben benieuwder naar die kast op de achtergrond. Of misleidt het oog mij en is dat helemaal geen gemodde PC?
edit:
Ik moet toch beter kijken. Het is een speaker!
(=onder voorbehoud, ik kijk dadelijk nog een keer)
This too shall pass
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
dat is voor hindoestijnen een godennaam zoals hij zij. tis waarschijnlijk iets waar hij weg van is of erg mooi vond.Op dinsdag 17 juli 2001 00:00 schreef Flexx het volgende:
Netjes, alleen.... een olifant ???
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
alleen als de blauw wat DONKERDER was geweest waz ie echt stoer
Zijn die ook zo mooi gemod?
[offtopic modus]m'n kat is ook naar een Hindu godin genoemd- Kali. Sorry, 'tis laat en moest er ff uit[/offtopic modus]
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
In de originele post staat : "ik heb al mijn computers een hindoestaanse godennaam gegeven"Op dinsdag 17 juli 2001 04:07 schreef Hiro Shima het volgende:
welke andere?
Wat dus wijst op het feit dat hij wel meer computers heeft staan. De andere computers dus...
Verwijderd
Verwijderd
Mooi gedaan! maar inderdaad jammer dat je die olifant niet heb uigezaagd/t met een neon licht er
zeer mooi gedaan
teveel werk, gewoon geen zin in.Op dinsdag 17 juli 2001 20:04 schreef Mr.Vanz het volgende:
een zeer oplettende lezer.![]()
Mooi gedaan! maar inderdaad jammer dat je die olifant niet heb uigezaagd/t met een neon licht erin is ie pas echt smoooth, maar dat is nu ook wel
mijn andere kast heet uiteraard shiva en die moet ik nog spuiten.
m'n 3e kast wil ik denk ik vishnu noemen. eigenlijk zoek ik nog iemand die goed kan airbrushen en wat kan maken want ik heb een aantal hele vette afbeeldingen.
die witte randjes komen door het slechte spuiten, deze foto heb ik namelijk vlak na het spuiten gemaakt. ondertussen zijn ze al weg gewerkt
This too shall pass
Verwijderd
Maak aub zelf even een foto van een kast, dan zul je zien dat dat reflecties zijn...Op dinsdag 17 juli 2001 19:53 schreef NitroX het volgende:
logo is zekers mooi gedaan, maar waarom zitten er altijd witte randjes bij kasten die ik zie die gespoten zijn?? of ligt da aan de flitser??
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.