Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-11 15:03
Hallo Leute,

In oktober gaan we ons nieuwe huis betreden. In dat huis wil ik verschillende etappe's het huis gaan volhangen met smart oplossingen.

Nu wil het (on)geluk dat onze babyfoon stuk is gegaan. Dit is een mooi moment om te experimenteren met domotica.

Ik zou graag twee camera's hebben die als er geluid wordt gedetecteerd geluid en beeld doorgeven aan mn smartphone en daarnaast een speaker aanstuurt in mijn slaapkamer.

Nu zit ik zelf naar domoticz te kijken. Dit lijkt prima te kunnen met Domoticz. Paar dingen waar ik benieuwd naar ben:

Stel ik hoop deze set: https://blinkforhome.com/collections/blink-security-camera

Kan ik dit ding dat "af laten gaan" op basis van geluid ipv beweging.
Kan ik het geluid die de kamera oppakt doorgeven naar een andere speaker of kan ik alleen een voor ingesteld geluidje af laten spelen?
Kan ik het videobeeld op mn smartphone krijgen of alleen maar het feit dat er geluid/beweging is.

Het beeld doorgeven lijikt te kunnen met domoticz maar kan niet vinden of het ook met blink security camera's kan...

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:17
Zoek eens op "smart babyphone" is genoeg in die hoek te krijgen ;)

• Limbeckx
jip_86 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:19:
Zoek eens op "smart babyphone" is genoeg in die hoek te krijgen ;)
Ik ben specifiek opzoek naar zo'n systeem dat praat met domoticz over een andere smart home hub. Als ik alleen op smart babyphone zoek zie ik vooral oplossingen die 1 op 1 werken. Dus 1 babyphone met een eigen app.

• Chefferson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-11 19:32
Heb jij inmiddels al iets kunnen vinden op dat gebied? Ik zit namelijk in de dezelfde situatie. Nieuw huis, net gestart met Domoticz en zou graag iets met de camera's doen voor de kids.

• Limbeckx
Chefferson schreef op maandag 25 juni 2018 @ 08:39:
Heb jij inmiddels al iets kunnen vinden op dat gebied? Ik zit namelijk in de dezelfde situatie. Nieuw huis, net gestart met Domoticz en zou graag iets met de camera's doen voor de kids.
Tot op heden niet. Vooral het 1 op 1 doorgeven van geluid en beeld lijkt lastig. Kan wel met een notficatie en dan als je de app opent beeld en geluid maar niet echt direct beeld en geluid, zo lijkt het...