Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuwe tablet aankopen, ik heb al eentje van Medion Lifetab maar het intern geheugen komt redelijk vol te staan dus dacht ik om de games en applicaties over te zetten naar de Sdkaart.
Dit gaat niet dus wil ik mij een nieuwe tablet aankopen maar bij deze moet dit dus wel gaan.
In de winkel kunnen ze me niet echt helpen, ik twijfel tussen een Samsung, Huawei of een Asus tablet...
Kan iemand hier me helpen?

Met vriendelijke groeten,
Kelly

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dit ligt gedeeltelijk aan het OS maar ook (in sommige gevallen) aan beperkingen opgelegd door de fabrikant.

Standaard: https://www.androidauthor...e-apps-to-sd-card-706902/

Eventueel kan je van de modellen die je op het oog hebt, allicht even de handleiding downloaden en wat lezen over de SDCard (of desnoods de klantenservice bellen).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:58
Vanaf Android 6 zou je een sd kaart kunnen gebruiken als intern geheugen.

Maar dan zit je alsnog met restricties, zoals hierboven is aangegeven heb je ook nog app specifieke restricties die je ervan weerhouden om alsnog de app op de sd kaart te installeren

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:50
Kun je de Medion niet met een custom rom uitrusten die het wel toestaat de applicaties op een SD kaart te installeren? Dat kun je op zijn minst proberen voor je een nieuwe koopt?
Let wel op dat de SD kaart snel genoeg is, want anders vertraagd de werking van je apparaat doordat de SD kaart de traagste component is in het geheel.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:03
Vaak wordt adooptable storage uitgeschakeld. Je zou deze instrucites kunnen proberen om te zien of je om die restrictie heen kunt werken. Let op: SD-kaart wordt gewist.

Verwijderd

bij een lenovo werkt dat vaak veel makkelijker ......weet niet wat je budget is ???
Pagina: 1