Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10 23:08
Goedendag,

Ben net een paar potjes WW2 aan het doen en valt me op dat ik een 2bar connectie heb. Ik heb gekeken op m'n xbox en NAT type is open en alle services beschikbaar.
Heb een speedtest op m'n pc gedaan en heb een ping van 10ms, 200down en 20 up.
Op de xbox geeft deze test vergelijkbare resultaten. Alleen een latency van 13 ms maar down en up ongeveer hetzelfde.

Modem gereset. Xbox gereset. Op allestoringen of op xbox.com/status staat geen probleem.
Ik zie wel regelmatig mensen naar 2 bar schieten. Vraag me daarom af of er meer mensen hier last van hebben?
Ben echt schietvoer nu is gewoon niet te spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door mike30 op 31-05-2018 04:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wired of WiFi?
Hoe is het in andere games?

Je zegt ook al dat andere mensen ook naar 2 bar (???) gaan; dan ligt het toch aan de server/host en niet aan jou?

Staan al je ports wel netjes geforward met een static IP?

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 31-05-2018 06:42 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:13

GforceNL

Out of memory....

Zal eerder een slechte host zijn inderdaad. Met 13ms is niks mis.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

GforceNL schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 07:09:
Zal eerder een slechte host zijn inderdaad. Met 13ms is niks mis.
Maar je weet niet naar waar die 13ms is. Aannemelijk is het dat dit de dichtsbijzijnde XBL-server is.

Tuurlijk is 13ms mooi maar er zijn 0 rechten aan te ontlenen; het is zelfs als 30% hoger dan bij Speedtest.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Ik speel wired. Ik denk dat het een moment opname was. Nu heb ik nergens last van. Alleen matchmaking duurt erg lang nog. Maar vanaf gisteravond 22:00 tot 5 uur vanochtend was het huilen met de pet op. Ben maar een serie gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:02

Stronkie

Where wind is Trouble

Misschien is je xbox je aan het vertellen dat hij het niet fijn vind dat je WW2 speelt. Misschien wil hij hebben dat je nieuwe xbox games koopt en dat je MS steunt in deze moeilijke tijden..

Of misschien toch god die je aan geeft.. HET IS TE WARM OM GAMES TE SPELEN..

Ga Zwemmen , wees onder de mensen...

Hahaa Sowwy , kon het niet laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Nou ben in januari geopereerd en heb een maagverkleining gehad. Helemaal perfect en ben nu 30+ kg kwijt and counting.
Alleen zijn er wel wat kleine complicaties waar ik problemen mee ondervind en omdat ik m'n medicijnen niet kan nemen door die complicaties. Twee van die complicaties is wondirritatie en een vitaminetekort. Dus ondanks dat het niet goed is om te zwemmen in chloor of weet ik veel op het moment ziet het er niet lekker uit en dus geen zin in mensen die me aan kijken alsof ik ben neergestoken. Door het vitaminetekort slaap ik veel dus voor nu vind ik het wel ontspannend om een beetje onder m'n ventilator m'n bloeddruk op te laten lopen met COD.

[ Voor 3% gewijzigd door mike30 op 31-05-2018 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:02

Stronkie

Where wind is Trouble

Wow , Dat is nog al wat. Ben ook voor zo zelfde operatie afgelopen sept gedaan. Komt vanzelf weer dat je weer andere dingen kunt doen dan gamen :)

Maar goed.. het was als een beetje grappige comment bedoeld :)... Sterkte lotgenoot en game ze !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Oh begrijp me niet verkeerd. Snapte echt wel dat het een geintje was. En geloof me als ik me goed genoeg voelde zat ik nu op een terras met een ice tea zonder prik hahahah. Want bier met koolzuur is geen succes meer is me laatst pijnlijk duidelijk geworden.
Pagina: 1