Mijn PC samenstelling:
Behuizing: Sharkoon VS4-W - Midtowermodel Sharkoon VS4-W - Midtowermodel
Moederboard: Gigabyte Z370P D3 - 1.0
Processor: Intel Core i5 8600K - Processor
Koeler: Cooler Master Hyper TX3 EVO - Koeler voor processor
Ram: Ballistix Sport LT - DDR4
Grafische kaart: Gigabyte GeForce GTX 1060 Mini ITX OC 3G
Voeding: Corsair TX-M Series TX650M -
Vaste schijf: Seagate Barracuda ST2000DM006
Randapparatuur:
Monitor: BenQ RL2455HM
Headset: Razer Tresher
Zijn er mensen die fouten zien of tips hebben voor een betere samenstelling? Zijn er ook aanbevelingen voor randapparatuur voor een muis en keyboard set onder de 80 euro
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Mijn systeem is vooral bedoelt om te gamen. Ben 16 Jaar en ga mijn eerste PC bouwen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Maximum prijs = 950
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik ben benieuwd of er goede muis en keyboard combo's zijn om naast mijn PC aan te schaffen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Geen merk voorkeur.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik ga later wellicht overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Eventuele tips en foutjes verbeteren in mijn samenstelling van mij PC.
Edit: ik hoorde dat mijn behuizing niet zo sterk is?
Behuizing: Sharkoon VS4-W - Midtowermodel Sharkoon VS4-W - Midtowermodel
Moederboard: Gigabyte Z370P D3 - 1.0
Processor: Intel Core i5 8600K - Processor
Koeler: Cooler Master Hyper TX3 EVO - Koeler voor processor
Ram: Ballistix Sport LT - DDR4
Grafische kaart: Gigabyte GeForce GTX 1060 Mini ITX OC 3G
Voeding: Corsair TX-M Series TX650M -
Vaste schijf: Seagate Barracuda ST2000DM006
Randapparatuur:
Monitor: BenQ RL2455HM
Headset: Razer Tresher
Zijn er mensen die fouten zien of tips hebben voor een betere samenstelling? Zijn er ook aanbevelingen voor randapparatuur voor een muis en keyboard set onder de 80 euro
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Mijn systeem is vooral bedoelt om te gamen. Ben 16 Jaar en ga mijn eerste PC bouwen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Maximum prijs = 950
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik ben benieuwd of er goede muis en keyboard combo's zijn om naast mijn PC aan te schaffen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Geen merk voorkeur.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik ga later wellicht overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Eventuele tips en foutjes verbeteren in mijn samenstelling van mij PC.
Edit: ik hoorde dat mijn behuizing niet zo sterk is?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2018 19:05 . Reden: betere uitwerking ]