iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Vraag
Alle reacties
Reservekopieën worden gemaakt wanneer je telefoon aan de lader hangt, op "stand by" staat en verbinding heeft met wifi.
Dus leg 'm maar een nachtje aan de lader, waarbij je zeker weet dat die wifi heeft.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Zet je automatisch slot uitHereIsTom schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:06:
Meestal gaat hij iedere nacht aan lader in standby met de WiFi aan, maar de volgende dag krijg ik de melding geen resrvekopie gemaakt.
Ga naar Apple ID - iCloud- beheer opslag - reservekopieën - deze iPhone
Scroll naar beneden verwijder reservekopie schakel uit en verwijder.
Ga naar Apple ID - iPhone deze iphone - iCloud-reservekopie -zet aan groen en maak een kopie
Zorg wel dat je batterijpercentage op 50% of hoger staat
[ Voor 5% gewijzigd door Hackus op 30-05-2018 22:12 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Instellingen - accounts en wachtwoorden - icloud - wat staat daar alelmaal aangevinkt?
Dus uitschakelen of bij kopen is de volgende stap.
Kale WiFi?
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 30-05-2018 22:29 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wat je nu inziet in je plaatje is het gene van je laatste reserve kopie. Daarin is niet je bibliotheek meegenomen.
En de makkelijkste optie is wat Donstil zegt. Upgrade je cloud. Kost je maar 1 euro, maar het zorgt er wel voor dat je niet meer je gegevens kwijt raakt als je toestel er plotseling mee stopt.
[ Voor 34% gewijzigd door Hupske op 30-05-2018 22:39 ]
Haha oké, vakjargon zeker
Ja dat zeg ik. Hij past niet.HereIsTom schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:31:
Ik zie nu ineens dat de Volgende reservekopie 6,7 GB is.
Uitzetten of uitbreiden. Opgelost!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wat hij op de eerdere foto laat zien zijn de iCloud instellingen voor wat er gesynchroniseerd wordt (iCloud foto bibliotheek, fotostream en icloud foto delen) als de icloud foto bibliotheek is ingeschakeld dan worden de gesynchroniseerde foto's sowieso niet meegenomen in de reservekopie.Hupske schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:35:
Maar in de instellingen bij je iCloud heb je het wel weer aan staan.
Wat je nu inziet in je plaatje is het gene van je laatste reserve kopie. Daarin is niet je bibliotheek meegenomen.
Staat er verder nog iets anders in deze lijst die de grootte kan verklaren?HereIsTom schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:31:
@Hackus Gedaan, maar maakt nog steeds geen reservekopie, zie foto beneden.
@Hupske Ik zie nu ineens dat de Volgende reservekopie 6,7 GB is, maar Fotobibliotheek staat uit?
[afbeelding]
Als er niets in staat dat het verklaart de reservekopie daar verwijderen en proberen of je een nieuwe kan maken.
Nee kan niks vinden, heb nu alles wat met foto’s heeft te maken uit gezet, maar hij blijft 6,7 GB zeggen?SacredRose schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:09:
Staat er verder nog iets anders in deze lijst die de grootte kan verklaren?
Als er niets in staat dat het verklaart de reservekopie daar verwijderen en proberen of je een nieuwe kan maken.
Staat nu ook uit, maakt helaas niks uit!?Hackus schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:14:
Ik heb iCloud Drive niet aan in reservekopie. staat sowieso in iCloud, net als foto's
zet je toestel uit en aan en herhaal wat ik eerder aangaf
Er kan geen reservekopie van deze iPhone worden gemaakt omdat er onvoldoende iCloud-opslagruimte beschikbaar is.
Terwijl bij iCloud Opslag staat dat er 4,5 GB beschikbaar is.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Hang het eens aan iTunes, misschien kun je daar meer info zienHereIsTom schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:07:
Sorry, krijg weer dezelfde melding!
Er kan geen reservekopie van deze iPhone worden gemaakt omdat er onvoldoende iCloud-opslagruimte beschikbaar is.
Terwijl bij iCloud Opslag staat dat er 4,5 GB beschikbaar is.
Ik heb maar één Apple ID in gebruik, ook bij iCloud.PD2JK schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:13:
Kan het zijn dat je een ander account voor iCloud op je telefoon ingesteld hebt staan (welke wél vol zit), of zeg ik nu iets doms.

Iedereen bedankt voor het meedenken