Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madredchris
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-05-2024
Hi iedereen,

Ik heb een probleem. Ik heb vandaag mijn NZXT Kraken X62 binnen gekregen en wat een prachtig stukje hardware is dat zeg, echter heeft er iets plaatsgevonden wat een stuk minder prachtig is.

Ik draaide mijn cooler aan, op een normale manier, maar nu is er een standoff screw afgebroken IN de thumbscrew. Allebei finaal kapot dus. (zie foto) Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AXj2RCw.png

Hoe kan ik dit oplossen? Ik ben bezig met wat hardware stores te contacten maar ik heb als ik heel eerlijk ben geen zin om 10 dagen te wachten op 2 schroefjes... :-(

Het is ook een vaak voorkomend probleem (heb wat gegoogled), ik vind het bizar dat NZXT geen reserves meeleveren!!!

Cheers, Chris.

EDIT: img url klopte niet.
EDIT2: Nog steeds niet

[ Voor 5% gewijzigd door Madredchris op 30-05-2018 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LostInNight
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:22
Je hebt hem net nieuw. Wacht lekker die paar dagen op nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 13:54
Bij mij is hetzelfde gebeurd, zit nu vast op 2 thumbscrews, kan ook geen setje vervangings screws vinden online. Heb wel gelezen dat die van de corsair h100 hetzelfde zijn, die toen gevonden op ebay maar verkoper shipped niet naar nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madredchris
Vlizzjeffrey schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 04:52:
Bij mij is hetzelfde gebeurd, zit nu vast op 2 thumbscrews, kan ook geen setje vervangings screws vinden online. Heb wel gelezen dat die van de corsair h100 hetzelfde zijn, die toen gevonden op ebay maar verkoper shipped niet naar nederland
Ik durf het niet aan om hem op 3 screws te draaien, hoe presteerd hij nu bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 13:54
Madredchris schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:31:
[...]

Ik durf het niet aan om hem op 3 screws te draaien, hoe presteerd hij nu bij jou?
werkt prima op 2 screws, niet op 3 vastzetten, dan zit de cooler scheef. Temps zijn prima, i7 3770k oc 4.5 ghz wordt niet warmer dan 65c tijdens me games, voorheen op 4 screws misschien paar graden koeler niet veel.

Wil hem natuurlijk wel vastzetten met 4, als ik die thumbscrews nog een keer ga vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-09 08:10
Probeer eens rode of blauwe locktide en lijm het daarmee aan elkaar (even kijken welke kleur de sterkste is), dat houd zelfs een oude Harley bij elkaar zonder dat alles eraf rammelt.

Geen garantie dat het werkt maar niet geschoten is altijd mis.

[ Voor 38% gewijzigd door Skybiker op 31-05-2018 15:29 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nzxt heeft super service: contact opnemen, wordt zeker voor je opgelost

(heb je trouwens wel lomp hard aangedraaid(?), is geen bout voor je auto :+)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madredchris
himlims_ schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 15:29:
nzxt heeft super service: contact opnemen, wordt zeker voor je opgelost

(heb je trouwens wel lomp hard aangedraaid(?), is geen bout voor je auto :+)
Ergste is nog, heb het niet eens zelf gedaan! Mijn "vriend" heeft het gesloopt ...lul

Het is iig al opgelost, ben naar de informatique gegaan en daar heb ik reserver onderdelen gratis en voor niets mee kunnen nemen!

Aanrader dus als je in de omgeving van Rotterdam woont.
Pagina: 1