Hulp gevraagd opstellen voorwaarden & verklaringen forum

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy72
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Hallo tweakers,

Ik ben bezig om een engelstalig forum op te zetten voor een stichting in oprichting die moet bijdragen aan de algemene bewustwording over de kritische toestand van de oceanen. Nu mis ik alleen de kennis en vaardigheid om het forum te professionaliseren op het gebied van voorwaarden, gegevensbescherming, disclaimer en dergelijke. Is er hier iemand of in iemands netwerk die mij hiermee verder op weg zou kunnen helpen?

Groetjes,

Roy

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Euh, pak <random 10 Engelstalige bekende websites>, lees de FAQ / Privacy / TOS / etc door en klaar?

Andersom, maar mogelijk voor jezelf; waarom zou jij je moeten bemoeien met dit soort (semi-wettelijke) teksten als je zowel kennis als vaardigheid mist alsmede mogelijk niet eens juridische achtergrond hebt?

Aangezien een stichting vaak een uitzonderingspositie heeft (belastingtechnisch gezien), lijkt het me niet onoverkomelijk dat je een jurist (in opleiding) hiervoor kan inschakelen?

/edit: de meeste moderne CMS'en en templates, komen al met een (actuele) vorm van disclaimer etc? Of hebben jullie een custom site/bouwer?

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 30-05-2018 19:30 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy72
Hi Max, dank voor je reactie. Ik heb inderdaad gekeken bij andere sites. Knippen en plakken is inderdaad niet moeilijk maar als leek voel ik me daar niet gerust bij. Heb van de week een advocatenkantoor benadert en die prijzen die ze daar hanteren daar rollen de ogen van uit mijn kop. Die prijzen zijn denk ik ook meer gericht op bestaande bedrijven die daar budget voor hebben.

Juristen in opleiding dat is het eerste waar je aan denkt dus zal ik ook moeten kijken op forums waar zij mogelijk te vinden zijn. Maar een gepensioneerde die dit leuk vind om te doen is natuurlijk ook welkom. Het gaat mij er ook niet om wie het doet. Het forum laat ik door iemand anders activeren maar ik ga het wel zelf inrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je zou allicht een oproepje kunnen plaatsen in https://tweakers.net/aanbod/ ?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy72
Dank voor de tip Max ;)