4k 49-55inch TV voor simming

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junneh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 18:07
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
4k Tv
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zo min mogelijk, max 600.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk race en flight sims, zo nu en dan tv of een film. Alleen aansturing via PC (webstream tv)

Ik zie best veel budget 4k Tvs in het gewenste formaat binnen mijn budget. Kan iemand mij adviseren over wat het beste zou zijn qua inputlag?

Verder zou het top zijn als de tv minimaal 1440p in 60hz kan (niet native, en maar weinig hebben dit. )

Is dit niet mogelijk dan minimaal 1080p @ 60hz (heb een 1070, 4k gaat lastig worden, maar wil wel een beetje futureproof scherm kopen)

Samengevat zoek ik een om en nabij 49 inch 4k tv met weinig inputlag en minimaal ook 1080p @ 60hz. Ik gebruik op mijn bureau 2 normale monitors. Deze komt op de simrig ernaast, met de bank erachter voor soms een filmpje (sporadisch)

Ik ben verder niet heel erg veeleisend qua monitoren/tvs.

[ Voor 3% gewijzigd door junneh op 30-05-2018 19:08 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

De template is er om compleet in te vullen. Vooral het stuk
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
is van belang. Daardoor mist nu de eigen inzet en is het topic een opsomming van eisen en aan ons de taak te zoeken. Zo werkt GoT niet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.