Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Rubenm95
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 03-06-2018
Goedemiddag iedereen.

Mijn naam is Ruben en ik ben nieuw hier en ik heb een aantal vragen waar ik mee zit. Onlangs heb ik een aantal video's gezien van een aantal programmeurs die in verschillende programma's gingen programmeren. De ene gebruikte Python en de andere weer PHP etc.. Nu sprak PHP mij eigenlijk het meeste aan en ben ik bezig om mij eigen daarin te verdiepen. Mocht er trouwens een beter alternatief zijn dan hoor ik dat graag. Nu zag ik dat hij simpelweg zich eerst liet verbinden tot Bittrex en daarna zijn bot ging schrijven. [https://www.youtube.com/watch?v=K0lDTK3D-74&t=463s] Dit is de link waarover ik het heb. Ik heb tot nu toe best veel researsh gedaan, maar ik kom er gewoon niet uit. Kan iemand mij hiermee verder helpen. PS: serieus reageren a.u.b. Ik steek hier zelf best veel tijd en energie in en mocht het mij lukken. Dan kan ik hiermee andere mensen ook op de hoogte stellen of o.a. helpen.

[Vraag 1]: Hoe kan ik via PhP, verbinding maken naar de website Bittrex? (Zodat ik mijn scriptie erna kan schrijven in
PhP en de bot mijn opdrachten kan nastreven.)

[Vraag 2]: Is er een duidelijke tutorial waar ze het mij uit kunnen leggen?

[Vraag 3]: Is er anders een trading bot die ik voor lifetime kan kopen? (Voor een schappelijke prijs)

Met voorbaat dank.

Hoogachtend,

Ruben

Alle reacties

• Rannasha
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19-04 13:44

Rannasha

aka "Species5618"

Een goed begin is de API documentatie van Bittrex: https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/115003723911

Daarnaast kun je op plekken als GitHub ongetwijfeld implementatie-voorbeelden vinden.

Dutch StarCraft League || Vierkant voor Wiskunde || Olympus OM-D E-M1 MkII, 9-18, 12-40, 40-150, 70-300, 50

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True