Email routing in Winroute Pro

Pagina: 1
Acties:

• doctorH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11-2023
Hoi,
Ik heb een domeinnaam met onbeperkt aantal emailadressen. Tenminste alle mail die eindigt op @mijndomein.nl komt binnen in mijn standaard pop3box. Deze haal ik leeg met Winroute pro, maar ik wil dan mail verstuurd naar persoon1@mijndomein.nl doorsturen naar (bijv.) persoon1@hotmail.com en verstuurd naar persoon2@mijndomein.nl naar persoon2@hotmail.com etc. etc.

Dit lukt zolang er maar 1 emailadres met @mijndomein.nl in de header staat, want zodra eenzelfde mailtje naar 2 personen wordt gestuurd (in bijvoorbeeld cc: ) dan krijgen beide personen 4 mailtjes. (het mailtje komt 2x in mijn popbox en in beide staan beide emailadressen) dit loopt natuurlijk erg op bij meer adressen.

Hoe stel ik in bij Winroute dat mensen niet zoveel meeltjes krijgen...ik heb uiteraard op de site gekeken en van alles geprobeerd, maar het lukt niet...
Pleaz help...

Groeten

Asus A7N8X Deluxe v1.06 | AMD XP-M 2600+ @ 2.4GHz | 2x512MB Geil PC3200 2-3-3-6 | Sapphire Radeon 9500PRO->9700PRO(bios) @ 338/286 | Hitachi Deskstar T7K250 2x160GB SATA RAID 0