Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er vooral op gamen, ik heb een 240hz monitor met 1ms, ik wil counterstrike, Overwatch GTA, tombraider, planet coaster en Destiny 2 met zo veel mogelijk frames. Op 1080 voor nu, maar over een jaar misschien hogere resoluties (als ik een 2e monitor heb voor RPG's etc. Verder wil ik af en toe streams kijken tijdens het spelen. ik wil 16 GB ram, een snelle SSD en ik heb al een 2tb externe harde schijf. Ik dacht zelf aan een 1070 TI en asrock mobo die goed werd getest op youtube.
Mijn lijst:
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer 1400,- uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb een 2tb externe harde schijf.
Naar welk merk gaat je voorkeur uit?
Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik wil een ATX build.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Dit is de lijst die ik zelf heb uitgekozen met een beetje hulp. Ik zou willen weten of ik genoeg watt heb gekozen en of alles in de kast zal passen. En heb ik iets over het hoofd gezien? (eerste keer dat ik een pc bouw). Is de koeling goed genoeg? Ik wil liever iets meer betalen voor betere prestaties dan bezuinigen.
Ik wil er vooral op gamen, ik heb een 240hz monitor met 1ms, ik wil counterstrike, Overwatch GTA, tombraider, planet coaster en Destiny 2 met zo veel mogelijk frames. Op 1080 voor nu, maar over een jaar misschien hogere resoluties (als ik een 2e monitor heb voor RPG's etc. Verder wil ik af en toe streams kijken tijdens het spelen. ik wil 16 GB ram, een snelle SSD en ik heb al een 2tb externe harde schijf. Ik dacht zelf aan een 1070 TI en asrock mobo die goed werd getest op youtube.
Mijn lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 269,- | € 269,- |
| 1 | ASRock B360 Pro4 | € 87,50 | € 87,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 539,- | € 539,- |
| 1 | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 81,51 | € 81,51 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT Gray BLS2C8G4D26BFSBK | € 156,- | € 156,- |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 99,50 | € 99,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.338,41 | |
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer 1400,- uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb een 2tb externe harde schijf.
Naar welk merk gaat je voorkeur uit?
Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik wil een ATX build.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Dit is de lijst die ik zelf heb uitgekozen met een beetje hulp. Ik zou willen weten of ik genoeg watt heb gekozen en of alles in de kast zal passen. En heb ik iets over het hoofd gezien? (eerste keer dat ik een pc bouw). Is de koeling goed genoeg? Ik wil liever iets meer betalen voor betere prestaties dan bezuinigen.