Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Zwijger
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 30-01 14:38
Ik kijk vaak op de Yahoo website om het laatste nieuws te volgen. Open ik de site vanuit Nederland dan word ik geconfronteerd met een ellenlang verhaal dat betrekking heeft op privacy (AVG), maar als je niet akkoord gaat met de voorwaarden van Yahoo m.b.t. advertenties word je uitgesloten van het lezen van de nieuws site.
Open ik de site met een VPN adres in de USA dan staat niets in de weg om Yahoo te lezen.

• -36-
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 10:34

-36-

Trust me. I'm an amateur

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 16:10
quote:
Zwijger schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:47:
Ik kijk vaak op de Yahoo website om het laatste nieuws te volgen. Open ik de site vanuit Nederland dan word ik geconfronteerd met een ellenlang verhaal dat betrekking heeft op privacy (AVG), maar als je niet akkoord gaat met de voorwaarden van Yahoo m.b.t. advertenties word je uitgesloten van het lezen van de nieuws site.
Open ik de site met een VPN adres in de USA dan staat niets in de weg om Yahoo te lezen.
Als je de privacy voorwaarden accepteert staat ook niets je in de weg om de site te bezoeken.

TheS4ndm4n#1919

• ZpAz
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 18-04 07:47
Klik op Manage options -> Manage -> "eerste" Show -> en kies uit het lijstje wie alles mag bekijken. Als je dat lijstje ziet, dan staat alles standaard uit.

Daarna kan je weer terug en accepteren lijkt me.

"Lambs to the cosmic slaughter!" - Morty

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20:51
Wat is precies het doel van dit topic?
Gewoon ter kennisname?

Hetzelfde gebeurde toch al op veel plaatsen met het accepteren van cookies?

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

• Amphiebietje
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 15:30

Amphiebietje

In de blubber

De GDPR heeft veel Amerikaanse bedrijven in paniek gebracht; sommigen blokkeren alle EU-gebruikers (d.w.z. eigenlijk geven ze toe dat ze gebruikersdata verkopen aan derde partijen), anderen proberen EU-gebruikers privacy overeenkomsten te laten goedkeuren die direct in tegenspraak zijn met de GDPR, en sommigen hebben hun zaakjes op orde en doen het goed.

Eigenlijk best amusant allemaal. Ook vreemd dat we Trump hier nog niet over gehoord hebben...

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20:44
Dat is natuurlijk niet juist. Het is echt niet dat zolang je geen gebruikersdata verkoopt aan andere partijen je GDPR kan negeren. En dan nemen ze dus gewoon het zekere voor het onzekere, vooral als ze weinig verdienen aan Europa.
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True