Stay safe
Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
Wat is er de oorzaak van dan???
Zijn er misschien mensen met andere VGA-kaarten die er geen last van hebben??
Greetz
Victor
Stay safe
Welke res gebruiken jullie?
Het viel me ook op toen ik mijn nieuwe A901HT monitor had gekocht. Na een mailtje naar Iiyama kreeg ik te horen dat dit normaal was. Dat trillen heet "Jitter" en is normaal bij platte Aperture grill monitoren
Ik heb het heel erg in Quake2 op 1152x768.
Hmmmmmm dat doet me weer denken aan dat 'wazige Iyama monitor'-verhaal met dat gedoe met Grafical
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
Verwijderd
ligt niet aan video kaart vermoed ik, iiyama doet het het best als ie netjes warm is. en goed ingesteld. bij 1280x1024 op 100Hz merk ik er niets van. tenzij je 2mm van je scherm naar zwart wit overgangen kijkt met een vergrootglas.
ja.. das iiyama he =)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Maar wat bij mij het probleem is is dat de monitor een zowel een horizontale als verticale + polariteit niet leuk vindt. Zet ik mbv Powerstrip de Horizontale Polariteit op - dan is het beeld weer strak.
Inderdaad, alleen trinitronachtige buizen hebben er geloof ik last van. Het lijkt te trillen op plaatsen waar een pixel niet goed weet of hij nu achter de ene trinispleetje moet zitten of de buurman daarvan.
Het is toch wel debiel dat je als bezitter van zo'n meestal dure buis gedwongen wordt te moeten wennen aan alle noodzakelijke kwaden die er aan vast kleven: steundraden, jitter, helderheidsverschillen...
Verwijderd
Verwijderd
De laatste maakt indeed monitoren die daar geen last van hebben, maar dat is het geld toch niet waard?
Verwijderd
Verwijderd
En gebruik gewoon rgb aansluiting met tweemaal ferriet ontstoring.
O ja en PeeJee Eizo is ook zeker niet zaligmakend.
Verwijderd
buiten is het 30Graden, en binnen ook maar m`n iiyama vindt het blijkbaar heerlijk.
dus zeker niet koelen die iiyama. beetje warmte en hij loopt als een trein.
Ok, heb ff reso op 1920x1440 gezet op de standaard 75Hz. jitters zijn nog steeds minimaal.
Banshax (edited 07-05-2000).]
Een huisgenoot van me heeft echter ook een v3-3000 maar daar is het echt veeeeeel minder. Hij heeft wel een v3 met het betere geheugen, zou dat nog wat uitmaken.
Ik denk dat ik ook maar es een zo', 5-BNC kabel ga proberen
greetz
Victor
Stay safe
sorry moest er effe uit.
Btw, geld heb ik nog niet terug van Graficall...klootzaken
Verwijderd
Dit probleem had ik ook met mijn 17" IIyama, nadat ik zo'n fijne BNC d'r aan heb gepleurd was het probleem verdwenen
Kost je wel ongeveer 60,- meer voor zo'n kabel, maar dan is het probleem ook weg...
mijn mon 17" 410
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Aan beide kanten staan de boxen er tegenaan + me HUB ligt eronder maar ik heb NERGENS last van.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Houdoe
Verwijderd
Verwijderd
ook al zijn het "computerspeakers" of zet je tv uit.
ahhhh thats better-