Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-01 22:20
Hallo,

Weet iemand hoe je het RGB van een Z370 Aorus Gaming en een NZXT Kraken X42 synchroniseert?

In Gigabyte APP Center zie ik de Kraken niet en in CAM van NZXT zie ik mijn mobo niet.

Ik heb bios F5 F8 draaien.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 20:17

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Voor zover ik weet is het niet mogelijk die twee te synchroniseren. Die vraag is al meermaals gesteld als je er een beetje op googlet.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV
Blaat schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:37:
Voor zover ik weet is het niet mogelijk die twee te synchroniseren. Die vraag is al meermaals gesteld als je er een beetje op googlet.
Ja ik ben dus flink aan de Google maar ik gebruik waarschijnlijk de verkeerde zoektermen. Heb je toevalig een linkje voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 20:17

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

mustang9 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:59:
[...]

Ja ik ben dus flink aan de Google maar ik gebruik waarschijnlijk de verkeerde zoektermen. Heb je toevalig een linkje voor me?
https://pcpartpicker.com/...38-asus-aura-and-nzxt-hue

Voorbeeldje voor Asus aura + NZXT Hue software. :)

Aangezien het systeem van Gigabyte technisch identiek is aan dat van Asus kan je die twee als equivalent beschouwen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV
Dat zocht ik, thanks! Een Hue+ kopen dus.