Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ik heb recentelijk een Moto Z gekregen en mijn vader had gelijk een oplaad en audio kabel gekocht, we hadden hem uitgetest en alleen de audio kabel werkte, mijn vader had eerder een andere kabel bestelt die geannuleerd werd, maar toch aankwam, deze hadden we ook getest, maar hier werkte ook alleen het audio gedeelte. Toen we ze uitprobeerden om mijn Oom zijn Samsung Galaxy S8 werkte het opladen wel, maar gaf hij het aan als een trage oplader, terwijl we de 3A officiële Turbocharger gebruikten van Motorola.

Ik vind het jammer dat het niet kan, alhoewel de telefoon snel oplaadt.

Leon

P.S. als iemand weet waarom mijn telefoon niet de volle 30 meekan, zou je dat dan willen zeggen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Moto Z
Officiële 3A Turbocharger oplader van Motorola ...
Android 7.0, maar ik krijg steeds updates
2x USB type C naar audio + oplaad kabel
Samsung Galaxy S8 om de kabel uit te testen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Dat de kabel wel werkt op een Samsung Galaxy S8, maar dat hij hem aangeeft als een trage oplader
ik hab de kabel al geprobeert door om te draaien, eerst de oplader erin te steken, alleen de oplader er in te steken, bijde tegelijk erin te steken, oplader als laatste erin te steken...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 15:08

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Wow... Just... Wow....
Ik kan hier echt geen chocola van maken. Wat voor audiokabel heb je het over? Oplaadkabel is gewoon een standaard USB-C. Vage Chinese combinatiekabels blijf ik persoonlijk ver vandaan.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een usb type C kabel die met een kabel naar een USB type C oplaadkabel gaat en met een andere kabel naar een 3.5mm audio jack gaat.

Waarschijnlijk van China.

Leon

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2018 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Je hebt al een hoop geprobeerd zie ik, maar zou je even linkjes willen geven naar de desbetreffende geteste kabels? We kunnen dan kijken wat voor kabels het precies zijn.

Verder wat bedoel je met:
P.S. als iemand weet waarom mijn telefoon niet de volle 30 meekan, zou je dat dan willen zeggen?
De volle 30 wat?

[ Voor 27% gewijzigd door rens-br op 30-05-2018 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De volle 30 uur die ze claimen dat hij meekan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 19:40
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:53:
Die opgegeven batterijprestaties mag je altijd met een een kilo zout nemen, die kloppen nooit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:56
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:53:
30 uur is maar net wat je er mee doet.
Daarnaast is een moto Z al een paar jaar oud. En accu's slijten. Dus de prestaties die hij als nieuw had, heeft hij in ieder geval niet meer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RocketKoen

Volgens mij is hij nieuw bestelt

Leon
Pagina: 1