Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Hallo,

Ik heb een vraag over Android Auto. Heb sinds kort een Hyundai i10 en heb Android Auto geïnstaleerd. Alles werkt prima alleen als ik gebeld word hoor ik de telefoon niet overgaan. Als ik mijn telefoon loskoppel en gewoon via de navigatie gebeld word hoor ik de telefoon wel over gaan. Kan iemand mij helpen aub?

P.s. Heb een Huawei P20 met Android 8.1.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Heb de app van de telefoon meerdere keren van de telefoon verwijderd en alles weer opnieuw geïnstalleerd en de telefoon opnieuw opgestart. Verder heb ik contact gezocht met Google Nederland, maar daar krijg ik geen bevredigend antwoord.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2018 15:16 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd Staat je geluid o.i.d. niet gewoon uit? Wellicht moet je dat los aan/uit zetten binnen Android Auto en hoor je de telefoon niet afgaan of hoor je de telefoon niet afgaan op de Speakers?

Verder is het op Tweakers gewenst om net een beetje meer eigen inzet te tonen dan je nu hebt laten zien. Wat heb je dus zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan? Kun je dat toevoegen aan je openingspost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Rens-br, het geluid staat niet uit, want als ik de telefoon niet met de usb-kabel heb gekoppeld gaat de telefoon gewoon over en hoor ik hem wel. Zou echt niet weten waar dit aan ligt, maar is wel erg lastig.

Hoop dat jij of iemand anders me kan helpen.

Bij voorbaat hartelijk dank.

Groetjes Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodebaron
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:23
Heb je dit inmiddels werkend ?

Ik ben ook in de markt voor een P20, ik gebruik nu zonder problemen een P9 i.c.m. Android Auto

Is er iemand die kan bevestigen dat de P20 volledig werkt met AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Ik zou even contact opnemen met een Hyundai dealer. Misschien is er een update voor je nav/media systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Rode Baron, mijn P20 werkt ook met Android Auto, alleen hoor ik geen belgeluid als ik wordt gebeld. Ik vind dit ook best wel storend, maar mijn Huawei P20 bevalt zo goed dat ik wel wacht tot dat er een oplossing voor is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:27
rodebaron schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:26:
Heb je dit inmiddels werkend ?

Ik ben ook in de markt voor een P20, ik gebruik nu zonder problemen een P9 i.c.m. Android Auto

Is er iemand die kan bevestigen dat de P20 volledig werkt met AA.
Hangt ook een beetje van je in-car system en versie daarvan etc. af. Is zo ver ik weet niet echt een eenduidige antwoord op te geven, dus zal je even uit moeten proberen vrees ik. Gok dat als het met een P9 werkt, dat het ook wel met een P20 gaat werken, maar dat is lastig te zeggen I guess.
Pagina: 1