black and white update sucks

Pagina: 1
Acties:

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
nou ik heb die black and white update geinstalleerd en ook die mp3 software maar niks is zichtbaar verandert en die winamp in black and white doet het ook niet ik speel muziek af en mijn beest gaat gewoon verder met leven en ja hij kan dansen.

weet iemand hoe ik dit oplos?

Verwijderd

kweenie hoe je het kan oplossen, maar B&W sux big time, na het eerste land, duurt het laden van de savegamez iets van 5 min :'(, en dit kan gewoon neit aan mijn hardware liggen, ik heb een AMD T-bird 900, 128 MB, geforce2 64MB PRO, das toch wel boven de minimum specs :P

Verwijderd

Mijn mening: het spel is ronduit zwaar overgewaardeerd (lag nadat ik 10 minuten had gespeeld in de kast :( ).

Die update werkte bij mij ook niet.

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij mij werkt die klote update ook niet :(

Verwijderd

Ik vind ook dattie zeer over gewaardeerd is, in alle pc bladen zeggen ze hoe mooi het is, nou ik vond het geen ruk aan, en je kan je beest wel in het begin groot maken, maar ik heb gehoord dat ie weer later klein wordt gemaakt :(, en het is eigenlijk vet simpel om het uit te spelen.
Ze prijzen het alleen maar aan omdat ze dan weer geld krijgen van die firma (dunno wie het uitgeeft, en het boeit me ook niet).
En als die updates neit werken, doet me een beetje aan windhoos denken, daar werkt het ook niet voor geen meter :P

Conclusie: Zoek een andere game,
BTW UT & CS RULES :P

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 21:49 schreef SpEcTrAL_NL het volgende:
Ik vind ook dattie zeer over gewaardeerd is, in alle pc bladen zeggen ze hoe mooi het is, nou ik vond het geen ruk aan, en je kan je beest wel in het begin groot maken, maar ik heb gehoord dat ie weer later klein wordt gemaakt :(, en het is eigenlijk vet simpel om het uit te spelen.
Ze prijzen het alleen maar aan omdat ze dan weer geld krijgen van die firma (dunno wie het uitgeeft, en het boeit me ook niet).
En als die updates neit werken, doet me een beetje aan windhoos denken, daar werkt het ook niet voor geen meter :P

Conclusie: Zoek een andere game,
BTW UT & CS RULES :P
en jij hebt hem uitgespeeld :D :?

Verwijderd

Kan er nou nooit een topic over B&W geopend worden zonder dat het meteen in een flame wedstrijd veranderd!? :r

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 16 juli 2001 22:18 schreef DMaarten het volgende:
Kan er nou nooit een topic over B&W geopend worden zonder dat het meteen in een flame wedstrijd veranderd!? :r
Nee >:)

Verwijderd

Nee ik heb hem niet uitgespeeld, ik moest anders voordurend tenminste 5 min w88 voordat ik mijn saves heb geload, maar een vriend van me zei dat, ik was in de tweede level, maar duurde zo lang het laden, dat ik er geen zin meer in had :D

DMaarten, het is zeker terecht over B&W, cuz it sux, en je maakt terecht een face van :r
Cuz van Black & White moet ik :r

Verwijderd

Ik maakte die face omdat ik al dat geflame zat ben, niet vanwege m'n mening van het spel.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

Ik von het wel leuk om te doen

todat ik de krimp bug tegenkwam....

Toen was ik het zat
en ik ga niet weer opnieuw beginnen.

B&W> :'( jammer...

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 20:05 schreef ItSnows het volgende:

Die update werkte bij mij ook niet.
Zou dat misschien evt. ook kunnen komen doordat jouw runblack.exe niet origineel is en hij daardoor kapt met installeren? Ik weet het niet, hoor, ik suggereer ook helemaal niet dat jij een kopie hebt en runblack.exe hebt vervangen door een crack.

Verwijderd

B&W is gewoon zwaar overhyped.

Verwijderd

misschien is het gewoon het ganre dat jullie niet aanspreekt, ik VIND het namelijk een verademing na alle rotzooi die er langs gekomen is, natuurlijk zijn er leuke spellen geweest maar weinig, en iedereen vindt HL-CS zo geweldig, het is misschien wel een goed spel/mod maar grafisch vind ik het om te kotsen, UT vind ik dan ook veel beter, maar dan hebben we het wel opeens over FPS games en niet over GOD games, als je niet van GOD games houd kraak dan niet het spel, dat toch zeker de beste godgame ever is, af maar kraag het ganre, GOD games, af.

Verwijderd

Ik had ook meer verwacht van B&W maar ja, het was gewoon te saai
en hoe verder je komt, hoe langer het duurt om te saven
tering hey, wat duurt dat lang
ik was gestopt...

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 00:32 schreef Hiro Shima het volgende:
misschien is het gewoon het ganre dat jullie niet aanspreekt, ik VIND het namelijk een verademing na alle rotzooi die er langs gekomen is, natuurlijk zijn er leuke spellen geweest maar weinig, en iedereen vindt HL-CS zo geweldig, het is misschien wel een goed spel/mod maar grafisch vind ik het om te kotsen, UT vind ik dan ook veel beter, maar dan hebben we het wel opeens over FPS games en niet over GOD games, als je niet van GOD games houd kraak dan niet het spel, dat toch zeker de beste godgame ever is, af maar kraag het ganre, GOD games, af.
Het gaat niet om de graphics van de game, maar om de manier van spelen, voordat ik ging spelen d8 ik dat het geen ruk an was, maarja iemand anders vroeg het aan mij of ik ff wou spelen, duz zei ik Why not :D.
Ik vond het echt geweldig, maar UT is veel beter in graphics, maar ik weet niet of jij het op het web speel, maar als ik het speel op het web (als ik het speel is het altijd op het web) dan is graphics as low as possible, want dan is je ping lager, en dan is het veel minder schokkerig, duz kan je beter spelen => more fun.
Conclusie: UT RULES MOST :P

Maar ok, nu weer over B&W, dat dat beest laten krimpen was het stomste wat lionhead (die had het toch gemaakt) had kunnen doen, maar wedden dat er een B&W 2 komt... Iedereen koopt het toch, net zoals die C&C series. Ik niet meer, het valt me aldoor tegen :(
Doh, nu ga ik weer van onderwerp veranderen :+

Verwijderd

jo mitchie wanneer gaan we lannen?? :)
Pagina: 1