Op dinsdag 17 juli 2001 00:32 schreef Hiro Shima het volgende:
misschien is het gewoon het ganre dat jullie niet aanspreekt, ik VIND het namelijk een verademing na alle rotzooi die er langs gekomen is, natuurlijk zijn er leuke spellen geweest maar weinig, en iedereen vindt HL-CS zo geweldig, het is misschien wel een goed spel/mod maar grafisch vind ik het om te kotsen, UT vind ik dan ook veel beter, maar dan hebben we het wel opeens over FPS games en niet over GOD games, als je niet van GOD games houd kraak dan niet het spel, dat toch zeker de beste godgame ever is, af maar kraag het ganre, GOD games, af.
Het gaat niet om de graphics van de game, maar om de manier van spelen, voordat ik ging spelen d8 ik dat het geen ruk an was, maarja iemand anders vroeg het aan mij of ik ff wou spelen, duz zei ik Why not

.
Ik vond het echt geweldig, maar UT is veel beter in graphics, maar ik weet niet of jij het op het web speel, maar als ik het speel op het web (als ik het speel is het altijd op het web) dan is graphics as low as possible, want dan is je ping lager, en dan is het veel minder schokkerig, duz kan je beter spelen => more fun.
Conclusie: UT RULES MOST
Maar ok, nu weer over B&W, dat dat beest laten krimpen was het stomste wat lionhead (die had het toch gemaakt) had kunnen doen, maar wedden dat er een B&W 2 komt... Iedereen koopt het toch, net zoals die C&C series. Ik niet meer, het valt me aldoor tegen

Doh, nu ga ik weer van onderwerp veranderen