Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splintercell2
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20-08-2020
Beste mensen,

Een paar dagen terug heb ik een Huawei gekocht en met phone clone alles over kunnen zetten vanaf mijn Samsung s7 edge.

Nu komt het probleem. Ik denk dat het overzetten heeft gerommeld met mijn agenda's. Waar ik eerst een exchange mail van werk had met aparte agenda, de agenda van mijn vriendin en mijn eigen privé agenda, zijn de agenda's van mijn vriendin en werk ineens 1 agenda geworden, onder de noemer 'Phone'.

Ik heb onder accounts gezocht, mijn werkmail weer van de telefoon gegooid, alle accounts van de telefoon gemieterd etc. Toch blijft onder de agenda mijn eigen mail (vanuit hotmail) en dus de samengevoegde agenda's van mijn werk en mijn vriendin zichtbaar.
Ik kan met verschillende apps ook deze 'phone' agenda niet verwijderen.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit op kan lossen? Of hoe ik ze verwijder en vervolgens weer los van elkaar toevoeg? Misschien zelfs waar ik op mijn telefoon de gegevens van de agenda kan benaderen?

Groet,
Patrick

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Splintercell2 welkom op Tweakers.

Als ik je post zo goed lees lijkt het er even op dat het programma alle cloud agenda's heeft gepakt en die op één hoop in de 'Phone' agenda heeft gegooid. Het lijkt mij dat 'Phone' gewoon een lokale database van alle agenda's is.

Kun je in plaats van de 'Phone' agenda te verwijderen, deze niet gewoon onzichtbaar maken in de agenda app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Ik heb een zelfde soort probleem.
Normaal gebruik ik de google agenda en die is gekoppeld aan meerdere agenda's.
Maar nu zie ik mijn op de smart gemaakte afspraken niet terug op mijn laptop en weet niet hoe dit op te lossen.
Leverde al een conflict op want ik zag een lege plek in mijn agenda die bezet bleek :'(

Hoe los ik dit op?

Vast bedankt voor het meedenken!

Greetz,
Alexandra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd maak even een nieuw topic aan. Het overnemen (kapen) en het omhoogschoppen (kicken) van topics is niet gewenst.

Dit topic is gesloten.