pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
Je scherm moet wel ff de tijd krijgen om weer op te warmen als je hem net aanzet . Instellen doe je pas als ie warm is (Na +/- 20 minuten) . Als je hem dan weer aanzaet heeft ie een paar minuten nodig om alles weer helemaal goed op het scherm te zetten .
Ja, lache he, die beeldinstellingen...
. Denk je dat ene afwijkinkje nog even weg te werken, krult je beeld aan de andere kant ineens! Wil je dat weer wegwerken, staat ie eronder weer scheef...maar er zitten ook niet voor niets 101 instellingen op dat ding...veel plezier! (100% recht aan alle kanten is trouwens bijna onmogelijk
)
Bwagh, ik hem em nu toch (vrijwel?) recht staan.
Maarre imdos, waarom druk je telkens je monitor uit? Windoos heeft toch gewoon een powersaving mode? Het is niet goed voor een monitor om hem regelmatig aan/uit te doen (lees: 15x per dag of zo).. hij gaat em dan telkens degaussen
Maarre imdos, waarom druk je telkens je monitor uit? Windoos heeft toch gewoon een powersaving mode? Het is niet goed voor een monitor om hem regelmatig aan/uit te doen (lees: 15x per dag of zo).. hij gaat em dan telkens degaussen
Nou elke dag 1x meestal zet ik m'n monitor uit! En is er niet een of andere instelling om fabrieksinstellingen compleet terug te krijgen? Verder bij powersaving trekt de monitor toch nog stroom ...
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Ik heb nu dus een als er een rechte lijn van onder naar boven staat een afwijking naar rechts. Die hoe verder je naar benen kijkt steeds meer afbuigt. En rechtsonderop is het beeld duidelijk naar links afgebogen. Iemand die een idee heeft om dit te verhelpen, (speaker maybe?) Svp hulp
Pagina: 1