Hey iedereen,
Afgelopen paar maanden heb ik veel problemen met streamen op Twitch en heb verschillende software gebruikt om dit op te lossen maar tervergeefs. Elke keer zodra mijn GPU tegen de 90% usage aan loopt, dropt mijn FPS op de stream (in-game blijft het prima) Ik heb al op verschillende plekken gezocht naar een oplossing maar nergens kon ik iets vinden wat hielp.
...
Software wat ik geprobeerd heb: OBS, XSplit, Bebo
Mijn hardware:
CPU: Intel i7-6700k
GPU: MSI GTX 1070 Armor OC
RAM: 24GB DDR4
Mobo: GIGABYTE GA-Z170X-UD3
Schermen: 1x Acer Predator XB271HU (IPS) (zit aangesloten op de GTX 1070, 1x HP Compaq LA2306x (zit aangesloten op de iGPU)
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Verschillende software om te proberen dit probleem op te lossen,
Proberen de games te cappen op 60FPS (dit hielp wel alleen heb ik een 144hz scherm, zodra ik maar iets boven de 60fps ga, begint het gezeik.)
Shadowplay uitschakelen,
G-Sync uitschakelen,
Windows GameBar uitschakelen. (via het menu en zelfs via Regedit)
Driver rollback te doen van de GPU.
...
Afgelopen paar maanden heb ik veel problemen met streamen op Twitch en heb verschillende software gebruikt om dit op te lossen maar tervergeefs. Elke keer zodra mijn GPU tegen de 90% usage aan loopt, dropt mijn FPS op de stream (in-game blijft het prima) Ik heb al op verschillende plekken gezocht naar een oplossing maar nergens kon ik iets vinden wat hielp.
...
Software wat ik geprobeerd heb: OBS, XSplit, Bebo
Mijn hardware:
CPU: Intel i7-6700k
GPU: MSI GTX 1070 Armor OC
RAM: 24GB DDR4
Mobo: GIGABYTE GA-Z170X-UD3
Schermen: 1x Acer Predator XB271HU (IPS) (zit aangesloten op de GTX 1070, 1x HP Compaq LA2306x (zit aangesloten op de iGPU)
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Verschillende software om te proberen dit probleem op te lossen,
Proberen de games te cappen op 60FPS (dit hielp wel alleen heb ik een 144hz scherm, zodra ik maar iets boven de 60fps ga, begint het gezeik.)
Shadowplay uitschakelen,
G-Sync uitschakelen,
Windows GameBar uitschakelen. (via het menu en zelfs via Regedit)
Driver rollback te doen van de GPU.
...