Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozefmaria
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22-08-2023
Mijn vraag
...

Goeiedag ,

voor bovenstaande camera mag ik een geheugenkaart kopen . Welke kan ik best kopen. Het budget is 50 euro.

[ Voor 19% gewijzigd door Daan_ op 30-05-2018 08:28 . Reden: Groeten doen is niet nodig ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:41

Garyu

WW

In principe kan je elke SD-kaart die je kan vinden gebruiken. Natuurlijk zijn er verschillen, die zijn vooral in de volgende eigenschappen te vinden: snelheid van schrijven/lezen en grootte van de kaart.

Robuustheid / betrouwbaarheid van de kaartjes kan je niet veel verkeerd doen, die zijn qua hardware vrij simpel en daar kan niet veel mee misgaan.

Ik gebruik sinds jaren een SanDisk Ultra SDXC van 64 GB en die heeft me nog nooit in de steek gelaten. Kost iets van 25€ of zo, de grotere variant van 128GB krijg je voor ca. 40€. Je zou voor nog iets meer snelheid nog een Sandisk Extreme Pro kunnen bekijken, die worden op 95 MB/s gerated, terwijl de Ultra op 80 MB/s gerated wordt. Het verschil ga je in de praktijk niet merken.

[ Voor 15% gewijzigd door Garyu op 29-05-2018 22:13 ]

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 11:22

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Als eerst welkom op het forum. Op tweeakters verwachten we net iets meer eigen inzet als je een vraag stelt op het forum. Het is niet de bedoeling om je budget te droppen en te vragen wat moet ik kopen. Wij willen je dan ook verzoeken om je start post aan te vullen. Dit kan doormiddel van te klikken op de tekst "wijzigen"
Ook goed om te lezen is Het algemeen beleid

* Gewenste capaciteit van het kaartje
* Wat heb je zelf gevonden
* Waarom twijfel je er tussen.
* etc etc....

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)