homebutton behouden na moederboord vervanging mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, dit is de eerste keer dat ik hierop zit en ik heb een vraag. Thuis heb ik twee iphone 7.

1e: Altijd van mijzelf geweest alleen het LCD is kapot
2e: Eergisteren via marktplaats gekocht MET icloud erop

Zo kon ik voor minder dan de prijs die je voor een origineel scherm betaald toch het scherm vervangen, alleen begon ik te denken dat ik ook het complete moederboord kon vervangen. Het enige wat ik toevallig weet is dat je na het verwisselen van het moederboord de Touch-ID niet meer kunt gebruiken en hierom is mijn vraag: Is er een manier om dit te omzeilen en alsnog de touch-id te gebruiken?

Sorry voor mijn lange verhaal!

Met vriendelijke groet Pepijn

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Wat bedoel je met "MET icloud erop"? Is dat het activeringsslot?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveWoz
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Nee, dat kan niet. TouchID is gekoppeld aan een chip op het moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:40:
Wat bedoel je met "MET icloud erop"? Is dat het activeringsslot?
Inderdaad het activeringsslot! Wil er voor zorgen dat ik uiteindelijk weer een ‘nieuw’ toestel heb waarvan touch-id werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SteveWoz schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:00:
Nee, dat kan niet. TouchID is gekoppeld aan een chip op het moederbord.
Kan ik er dan wel voor zorgen dat ik de homebutton die bij het moederboord hoort mee vervang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveWoz
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:07:
[...]

Inderdaad het activeringsslot! Wil er voor zorgen dat ik uiteindelijk weer een ‘nieuw’ toestel heb waarvan touch-id werkt
Een activeringsslot zit erop met een reden, vaak omdat een toestel is gestolen. Zeker omdat je zegt dat het goedkoop was doet vermoeden dat het hier om heling gaat. Daarnaast gaan we hier niet helpen met het eventueel omzeilen van een beveiliging. Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.