Vraag

• noiz13
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:16
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
budget android tablet.

Wat is je budget?
max 150 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik zoek een tablet vooral voor comics lezen ik ga op reis en wil mijn 128gb sd kaart volgooien met comics en onderweg kunnen lezen. ik kijk waar mogelijk youtube en netflix ik speel geen spelletjes en doe niet aan facebook

Wat heb je zelf al gevonden?
Huawei MediaPad T3 10 WiFi (2GB ram) Grijs, Lenovo Tab 3 850F ZA170122DE Blauw, Lenovo Yoga Tab 3-850F (ZA090093DE) Zwart heb ik bekeken maar ik sta open voor elke suggestie

Welke vragen heb je hier nog over?
ik heb al een ipad air gen1 maar die blijft thuis voor moeder de vrouw.
ik ben huiverig bij merken als archos en denver.

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

pricewatch: Asus ZenPad 8.0 (Z380M) Grijs
1 x Micro SD Card Reader, up to 128GB SDXC

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:21
De Samsung Galaxy Tab A 10.1 is een heel mooi apparaat, maar boven je budget. Via Vraag & Aanbod wel te vinden voor je budget:
product: Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2016) WiFi

10 inch, full HD en goede helderheid. Wij zijn erg blij met de tablet, maar we gebruiken hem niet voor comics. Netflix e.d. werkt allemaal wel goed en er zit een micro SD slot op. Misschien nog een goede optie voor je :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Heeft Amazon geen tablets voor ongeveer de helft van je budget?

| live and give like no one else |

• noiz13
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:16
3x3 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:39:
Heeft Amazon geen tablets voor ongeveer de helft van je budget?
Zeker wel maar dan zit je aan de kindle fire en specs van die 4 jaar oud zijn kijk naar de kindle fire 7

Verwijderd

https://www.tabletcenter....3-10-plus-32gb-zwart.html

let wel op je resolutie als je er graag op leest dan raad ik je zeker wel een full hd aan met een hoge resolutie deze lenovo heeft een mooi helder scherm met full hd 32 gig intern uitbreidbaar natuurlijk en een goede processor voor dat geld

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21:17

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

wat ik zelf niet snap is dat er geen goedkope tablets zijn te vinden met android oreo in tegenstelling tot smartphones.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:00
Ludwig005 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 21:16:
wat ik zelf niet snap is dat er geen goedkope tablets zijn te vinden met android oreo in tegenstelling tot smartphones.
Nog niet out-of-the-box... Maar de Galaxy Tab A 2016 en 2017 krijgen (of hebben al) de update naar Oreo... de Tab A 2016 is toch best een leuke tablet voor net geen €200,-

Verwijderd

MicGlou schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 21:31:
[...]

Nog niet out-of-the-box... Maar de Galaxy Tab A 2016 en 2017 krijgen (of hebben al) de update naar Oreo... de Tab A 2016 is toch best een leuke tablet voor net geen €200,-
dat gaat echter nog heel lang duren als die er al komt ... ze stoppen wat dat betreft veel minder aandacht en energie in tablets qua updates vooral de grote merken heel simpel truukje van simpel weg verkoop techniek en snelheid.
maar het maakt in werkelijkheid ook niet veel uit als je op android 7 zit of op oreo behalve gevoelsmatig zijn beide net zo veilig als de oude bijlmerbajes
Pagina: 1