Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
budget android tablet.
Wat is je budget?
max 150 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik zoek een tablet vooral voor comics lezen ik ga op reis en wil mijn 128gb sd kaart volgooien met comics en onderweg kunnen lezen. ik kijk waar mogelijk youtube en netflix ik speel geen spelletjes en doe niet aan facebook
Wat heb je zelf al gevonden?
Huawei MediaPad T3 10 WiFi (2GB ram) Grijs, Lenovo Tab 3 850F ZA170122DE Blauw, Lenovo Yoga Tab 3-850F (ZA090093DE) Zwart heb ik bekeken maar ik sta open voor elke suggestie
Welke vragen heb je hier nog over?
ik heb al een ipad air gen1 maar die blijft thuis voor moeder de vrouw.
ik ben huiverig bij merken als archos en denver.
Ik zoek een?
budget android tablet.
Wat is je budget?
max 150 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik zoek een tablet vooral voor comics lezen ik ga op reis en wil mijn 128gb sd kaart volgooien met comics en onderweg kunnen lezen. ik kijk waar mogelijk youtube en netflix ik speel geen spelletjes en doe niet aan facebook
Wat heb je zelf al gevonden?
Huawei MediaPad T3 10 WiFi (2GB ram) Grijs, Lenovo Tab 3 850F ZA170122DE Blauw, Lenovo Yoga Tab 3-850F (ZA090093DE) Zwart heb ik bekeken maar ik sta open voor elke suggestie
Welke vragen heb je hier nog over?
ik heb al een ipad air gen1 maar die blijft thuis voor moeder de vrouw.
ik ben huiverig bij merken als archos en denver.