Dit is ongetwijfelt het zoveelste topic dat wordt gewijd aan veranderingen in carriere en alles dat daar bij komt kijken, echter begin ik dit topic hoofdzakelijk om ervaringen van opleidingen binnen de IT sector op hbo-niveau te vergaren.
Op dit moment ben ik achttien jaar, en zit ik in 5 vwo.
Ik ben daar terecht gekomen nadat ik mijn vmbo-t en havo diploma heb behaald.
Echter zijn mijn resultaten dusdanig slecht dat overgaan niet aan de orde is.
Ik had mij voorheen al neergelegd bij het blijven zitten, echter kom ik nu terug van deze beslissing.
Mijn interesse ligt in de beta hoek, en daarnaast interseert IT mij enorm.
Vandaar dat mijn voorkeur viel op een HBO studie informatica.
Echter na wat research te hebben gedaan, zag ik voornamelijk negatieve tot zeer negatieve recensies van de meest bekende hogescholen waar informatica wordt gegeven.
Nu is dus mijn vraag: Wat zijn jullie ervaringen van het hbo onderwijs in de IT richting? Aan welke school hebben jullie gestudeerd en wat vond je kwaliteit van het onderwijs en met name de kundigheid van de docenten?
Op dit moment ben ik achttien jaar, en zit ik in 5 vwo.
Ik ben daar terecht gekomen nadat ik mijn vmbo-t en havo diploma heb behaald.
Echter zijn mijn resultaten dusdanig slecht dat overgaan niet aan de orde is.
Ik had mij voorheen al neergelegd bij het blijven zitten, echter kom ik nu terug van deze beslissing.
Mijn interesse ligt in de beta hoek, en daarnaast interseert IT mij enorm.
Vandaar dat mijn voorkeur viel op een HBO studie informatica.
Echter na wat research te hebben gedaan, zag ik voornamelijk negatieve tot zeer negatieve recensies van de meest bekende hogescholen waar informatica wordt gegeven.
Nu is dus mijn vraag: Wat zijn jullie ervaringen van het hbo onderwijs in de IT richting? Aan welke school hebben jullie gestudeerd en wat vond je kwaliteit van het onderwijs en met name de kundigheid van de docenten?