Mijn a5 2016 doet de laatste tijd erg raar... hij valt zomaar uit bij 60 procent... het enigste wat me is opgevallen is dat mijn kapje een beetje buigend is gaan staan nadat de a5 elke keer uitvalt bij 60 procent. Iemand enig idee wat dit betekent? Kapotte accu of iets anders? Graag hoor ik van jullie.
Vraag
Beste antwoord (via rens-br op 29-05-2018 16:18)
Met kapje bedoel je daarmee een hoesje voor over de telefoon? Zo ja, haal deze er eens vanaf en kijk eens hoe de achterzijde eruit ziet.
Indien het glas los is gekomen van het frame zou ik de telefoon niet meer aan een oplader hangen. Dan zou ik er mee naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, want dan is inderdaad de accu naar de haaien.
Indien het glas los is gekomen van het frame zou ik de telefoon niet meer aan een oplader hangen. Dan zou ik er mee naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, want dan is inderdaad de accu naar de haaien.
Alle reacties
Met kapje bedoel je daarmee een hoesje voor over de telefoon? Zo ja, haal deze er eens vanaf en kijk eens hoe de achterzijde eruit ziet.
Dan weet ik genoeg, het was indd het glazen kapje
.
Bedankt.
Bedankt.
@Gismo1979 Nieuwe accu zit erin, helaas valt ie nu uit bij 40%, kan dit door een of andere kwaadaardige software komen? Zal ik hem eens factoryresetten?
Een nieuwe batterij moet zich geloof ik eerst nog instellen. Als je niet vies bent van een factory reset kun je dit inderdaad wel doen.
Helaas valt ie nog steeds uit, nu bij 48%. Hoelang duurt dat batterij instellen of denk je dat het toch ergens anders aan ligt?
Heb je zelf de batterij vervangen?
Het lijkt erop dat er iets niet goed zit, maar ik zou niet weten wat. Sorry.
Het lijkt erop dat er iets niet goed zit, maar ik zou niet weten wat. Sorry.
De batterij heb ik laten vervangen door een winkel kort in de buurt. Jammer
Trouwens, als hij uitvalt en ik de telefoon in de oplader duw en aanzet, staan de processen voordat hij uitviel gewoon nog aan, is dat ook bij jou?
Anoniem: 1165944
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb de batterij laten vervangen bij een gsm shop en de telefoon valt elke keer uit bij ca. 40%. Ik ben terug gegaan en weer een nieuwe batterij erin laten doen met weer zelfde resultaat. Dit tot 3 maal aan toe. Ik heb nu fabrieksinstelling toegepast maar nog steeds zelfde probleem.
Wat nu ??? Wie heeft een goed voorstel
Wat nu ??? Wie heeft een goed voorstel
Anoniem: 554602
Heb ook een Samsung A5, met de zelfde problemen sinds enkele dagen, valt spontaan uit, is weer op te starten door de accu los te halen en er weer in te doen of de accu lader aan te sluiten, waardoor de batterij verschijnt en vervolgens met de aan/uit knop aan te zetten. Maar ja die gaat ergeren, wat is de oplossing, het ook een keer de volumeknop -, aan/uit en de home knop tegelijk ingedrukt voor een reset, dit leek te werken, maar helaas nu weer het zelfde probleem.
Wie heeft de oplossing
Wie heeft de oplossing
Pagina: 1