Individuele bestanden restoren uit iCloud

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:29
Allereerst, gisteren kwam ik een apart topic tegen over allerlei iCloud issues maar dat kan ik zo 123 niet terug vinden. Dit topic mag daar dus eventueel naar toe verhuisd worden.

Nu de vraag.

Het betreft een kapotte iPhone die niet meer aan wil. Hier staat iets op wat terug gehaald moet worden. Reparatie is misschien mogelijk (scherm is stuk) maar niet gegarandeerd. Gelukkig werden er back-up's gemaakt via iCloud. Alleen hoeft niet alles terug maar alleen enkele specifieke bestanden. Dit heb ik geprobeerd door het iCloud programma op een PC te zetten. Helaas was de iPhone nooit via iTunes aan een PC gehangen dus dat was geen optie. Het betrof overigens enkele geluidsopnames van gesprekken. Voor zover ik weet biedt het iCloud programma niet een optie hiervoor of ik doe iets verkeerd.

Uiteindelijk, na enig gezoek, ben ik terecht gekomen met EaseUs Mobisaver. Geïnstalleerd, inloggen op iCloud account, reservekopie selecteren en inlezen en voila, keurig een overzicht met daarin ook de voicerecordings. Echter, echt terug zetten ervan (het waren er meer dan 10) kost €70.

Weer contact opgenomen met Apple over dit programma en of Apple dit ook kan (of via een methode die ik verwacht had te horen te krijgen van hun). Antwoord, Nee, alleen terug zetten volledige back-up kan.

Is dit nu onwil van Apple of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
gebruik de icloud app, en klik de bestanden aan, en druk op download, so easy can it be!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:43
[verwijderd]

[ Voor 90% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 21:08
Lets find it schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:41:
gebruik de icloud app, en klik de bestanden aan, en druk op download, so easy can it be!
Dat gaat niet met een iCloud backup...

Apple maakt daar geen apps voor. Het beste antwoord is gegeven: backup terugzetten op een iPhone en dan de bestanden eruit plukken.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Lets find it schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:41:
Goeie tip man. Want dat is helemaal niet mogelijk. Zo “easy can it be” is dat dus niet 8)7
Mar.tin schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:43:
Waarom op een andere iPhone niet even de backup restoren en de bestanden eruit plukken?
☝🏼 Buiten wachten op reparatie is dit de enige oplossing.

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 24-06-2018 15:06 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:05:
[...]

Goeie tip man. Want dat is helemaal niet mogelijk
IN december 2012 wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
En dat is nu nog relevant om welke reden precies?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1