Heeft iemand ervaring met die compact flash PCMCIA card reader? Ik heb namelijk een Dane Elec PCMCIA reader besteld bij Informatique voor mijn laptop (scheelt me weer een heleboel geld aan geheugen kaartjes).
Verwijderd
Eerst kopen en dat hier erover vragen???
Misschien dat ik dat niet volg maar zou je dat niet andersom doen? Wat had je gedaan als er tig keer "Nee, das rommel" had gestaan?
Misschien dat ik dat niet volg maar zou je dat niet andersom doen? Wat had je gedaan als er tig keer "Nee, das rommel" had gestaan?
Mopperen, schelden, schoppen, vloeken, tieren, peeuwen, z'n hele toko thuis afbreken......Op maandag 16 juli 2001 19:55 schreef ItSnows het volgende:
Terug sturenOp maandag 16 juli 2001 19:55 schreef ItSnows het volgende:
Maar ik wou eigenlijk weten hoe dat ding precies werkt. Stop je gewoon je flashcard in de reader en dan in je laptop? Geen proggies installen ofzo? En kan ie op een P133 16mb 1.5gb ?
'k zou zeggen wacht nog heel eventjes.. zit er geen handleiding bij, kom dan nog eens vragen
Hmm... damn... bestaat er al een topic hierover, laat ik mijn vraag dan maar hier stellen voordat er weer tig RTFS naar me gegooid wordt.... 
Kan iemand mij vertellen hoe snel de PCMCIA reader is? Vergeleken met een USB card-reader dan.
En als het even kan ook nog een bepaalde meting geven? Of me ergens naar toe sturen waar zulke vergelijkingen staan?
Wordt de PCMCIA-reader net zoals normale readers gezien als een Removable Disk? En kan je deze dan ook gewoon, zonder opnieuw op te starten (w98) verwisselen?
Veel vragen dus
Kwil namelijk wel zo'n adapter kopen voor m'n laptop. lijkt me wel handiger voor op reis dan dat ik m'n aparte USB cardreader meesleurt.
Nou zijn deze dingen wel veel goedkoper dan USB-cardreaders, dus vroeg ik me gewoon af hoe deze zicht redt tegenover USB-readers.
Kan iemand mij vertellen hoe snel de PCMCIA reader is? Vergeleken met een USB card-reader dan.
En als het even kan ook nog een bepaalde meting geven? Of me ergens naar toe sturen waar zulke vergelijkingen staan?
Wordt de PCMCIA-reader net zoals normale readers gezien als een Removable Disk? En kan je deze dan ook gewoon, zonder opnieuw op te starten (w98) verwisselen?
Veel vragen dus
Kwil namelijk wel zo'n adapter kopen voor m'n laptop. lijkt me wel handiger voor op reis dan dat ik m'n aparte USB cardreader meesleurt.
Nou zijn deze dingen wel veel goedkoper dan USB-cardreaders, dus vroeg ik me gewoon af hoe deze zicht redt tegenover USB-readers.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Echt niemand met een PCMCIA adapter die wat kan zeggen?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
je kan cf kaartjes gewoon wisselen als de pc aan staat. moet je officeel wel eerst stop zetten met een icontje in de taakbalk.Op maandag 29 oktober 2001 21:54 schreef athlonkmf het volgende:
Hmm... damn... bestaat er al een topic hierover, laat ik mijn vraag dan maar hier stellen voordat er weer tig RTFS naar me gegooid wordt....
Veel vragen dus
snelheid wordt nu niet meer tegengehouden door usb en is dus de maximale snelheid die het kaartje kan halen.
er komt idd gewoon een removeable disk bij voor cfkaartje
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Ah, thanks. Dus een adapter van 30 piek is beter dan mijn CF-reader van 100 piek. Ben ik even genaaid danOp woensdag 31 oktober 2001 12:26 schreef cosmoOo het volgende:
[..]
je kan cf kaartjes gewoon wisselen als de pc aan staat. moet je officeel wel eerst stop zetten met een icontje in de taakbalk.
snelheid wordt nu niet meer tegengehouden door usb en is dus de maximale snelheid die het kaartje kan halen.
er komt idd gewoon een removeable disk bij voor cfkaartje
[mierenneukmode]Op maandag 29 oktober 2001 21:54 schreef athlonkmf het volgende:
RTFS = Read The Fucking Search?
[/mierenneukmode]
Pagina: 1