Op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe TV, mijn huidige 32" is aan de kleine kant en ik kan dingen niet goed lezen op een afstandje (en ja ik heb al een bril
). Ik heb een PS4 Pro en zou dus dolgraag upgraden naar een 4K TV en heb het idee dat 55" een mooie maat is voor in mijn woonkamer. Op dit moment heb ik een Philips met Ambilight en ben hierover erg te spreken. Nou lees ik alleen regelmatig in reviews dat verschillende Philips TV ghosting effects geven tijdens het gamen of dat dingen er haperig uitzien.
Aangezien ik een beetje begin te verdwalen in de hoeveelheid specs en features van alle verschillende merken, zou ik graag van de experts
horen waar ik op moet letten en wat interessante features zijn.
Punten voor mij zijn:
- compatibiliteit met mijn PS4 Pro (4K + HDR)
- OLED of niet
- 50Hz of 100Hz
- Ambilight zou leuk zijn, maar weegt dit op tegen mogelijke features die andere fabrikanten bieden?
TV's welke mij zijn aangeraden of welke ik ben tegengekomen tot nog toe:
- Philips 55PUS6703/12
- Samsung UE55MU7005
- LG OLED55B7V
Het liefst blijf ik onder de 1000€.
Alvast bedankt
Aangezien ik een beetje begin te verdwalen in de hoeveelheid specs en features van alle verschillende merken, zou ik graag van de experts
Punten voor mij zijn:
- compatibiliteit met mijn PS4 Pro (4K + HDR)
- OLED of niet
- 50Hz of 100Hz
- Ambilight zou leuk zijn, maar weegt dit op tegen mogelijke features die andere fabrikanten bieden?
TV's welke mij zijn aangeraden of welke ik ben tegengekomen tot nog toe:
- Philips 55PUS6703/12
- Samsung UE55MU7005
- LG OLED55B7V
Het liefst blijf ik onder de 1000€.

Alvast bedankt
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2018 10:51 . Reden: budget toegevoegd ]