Toon posts:

Videokaart wissel, maar TNTCLK stond aan (settings Geforce)

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanochtend mijn TNT2Ultra gewisseld voor een GeForce DDR. Ik was alleen vergeten TNTCLK uit te zetten :(. Hij starte dus op met een blauw scherm betreffende TNTCLK. Nu staan de settings op 120/250

ik weet niet wat de standaardwaarden zijn voor een Geforce DDR...........dus hoe herstel ik de ECHTE waarden van de Geforce

Verwijderd

Als je tntclk even van het automatische opstarten bij boot afzet, en na het booten gewoon met de hand opstart, leest ie de default instellingen uit je viodeo-bios (of uit de kaart, dat weet ik niet).

Verwijderd

Topicstarter
Volgens TNTCLK staat ie nu op 120/250
maar een GeForce hoort standaard toch hoger ?
Op die site van Creative staan de core en mem settings ook niet :(

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:05
Voor een SDR is dat 120c-166m en voor een DDR is dat 120c-300m.

Verwijderd

Mij is exact het zelfde overkomen ! Je moet TNTClock er uit gooien, TNTClock + GeForce= Ruzie. Download Coolbits en hier kun je dan de (juiste) instellingen zien.

120 core/ 300 mem.

Verwijderd

Topicstarter
Eh....waar is "Hier" ???

Verwijderd

120 / 300 zijn de default settings, installeer eens je GeForce software en in een van die Tabs, Advanced geloof ik, kan je de mem en clock speed instellen.
http://www.reactorcritical.com/files/NVidia/RegTweak095.zip

Verwijderd

Oke, iets specifieker:
Bij Additionel Properties (beeldscherm instellingen) moet het tablad Hardware Options zitten, is dit niet het geval dan moet je het programma "coolbits" hebben, dit zal ik je wel mailen. Na installatie en herstart zul je dan zien dat je met het toegevoegde Tab blad toegang krijgt tot de instellingen.

Mzzl

Verwijderd

Topicstarter
Ha Bedankt, ik had hem zelf al gedowload, MAAR ik vind het erg tof dat je hem mailde ;)
Pagina: 1