Prijsalert bug: fictieve prijs

Pagina: 1
Acties:

• DAvZ
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01-10 12:43
Beste tweakers,

Er gaat volgens mij iets mis met het notificatie systeem omtrent prijsalerts, heb dit probleem niet bij een andere post gevonden.

Ik heb zaterdag en gister een notificatie gehad dat een router naar een prijs is gedaald die niet klopt (heb ook direct gecheckt):

Prijsalert bug

Gaat om product:
pricewatch: TP-Link Archer C3200 - Draadloze Tri-Band Gigabit Router

Gaat er iets mis bij een van de aangesloten webshops? Of moet de gevoeligheid wat worden aangepast? Opmerkelijk iig geval dat het twee keer hetzelfde fictieve bedrag is.

Hoop dat jullie hier iets op weten anders is de prijsalert functie wat mij betreft nutteloos en gaat hij uit.

Groetjes!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
DAvZ schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 09:55:
Hoop dat jullie hier iets op weten
Grote kans dat je hebt aangevinkt dat je ook aanbodadvertenties wilt zien, daar is de prijs namelijk wel onder het door jou ingestelde bedrag: pricewatch: TP-Link Archer C3200 - Draadloze Tri-Band Gigabit Router.

Je kan dit aanpassen door onderaan bij gallery: DAvZ onder 'Prijsalert'
'Ontvang prijsalerts voor aanbodadvertenties' uit te vinken.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 29-05-2018 10:21 ]

• DAvZ
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01-10 12:43
Hoi rens-br,

Die functie was mij nog niet opgevallen eerlijk gezegd :)

Hij staat nu niet aangevinkt, maar misschien dat dat komt doordat er een notificatie is verzonden?

Aanbodadvertentie

Edit: Daar ook voor een andere prijs maar dat zou kunnen zijn veranderd in de tussentijd...

[ Voor 11% gewijzigd door DAvZ op 31-05-2018 09:23 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

rens-br schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:02:
[...]

Grote kans dat je hebt aangevinkt dat je ook aanbodadvertenties wilt zien, daar is de prijs namelijk wel onder het door jou ingestelde bedrag: pricewatch: TP-Link Archer C3200 - Draadloze Tri-Band Gigabit Router.
Misschien een idee: zou er iets in de notificatie gezet kunnen worden dat aangeeft dat het om een V&A-notificatie gaat? Dan hoeven topics a la deze (die nog wel eens voorbijkomen :P ) niet meer geopend te worden ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• rens-br

rens-br

Raven schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:15:
Misschien een idee: zou er iets in de notificatie gezet kunnen worden dat aangeeft dat het om een V&A-notificatie gaat? Dan hoeven topics a la deze (die nog wel eens voorbijkomen :P ) niet meer geopend te worden ;)
Lijkt mij inderdaad een mooie toevoeging, maar daar zal dan wel een nieuw topic voor moeten komen in Mooie Features.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

rens-br schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 08:14:
[...]

Lijkt mij inderdaad een mooie toevoeging, maar daar zal dan wel een nieuw topic voor moeten komen in Mooie Features.
Kan deze niet (e.v.t. met een iets aangepaste startpost) naar MF dan?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• rens-br

rens-br

Raven schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:45:
Kan deze niet (e.v.t. met een iets aangepaste startpost) naar MF dan?
Ook zeker een optie, maar dan is het even wachten op iemand met knopjes.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

rens-br schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:46:
[...]

Ook zeker een optie, maar dan is het even wachten op iemand met knopjes.
@crisp ? O-)

Oscar Wilde

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Waarschijnlijk allemaal werkend zoals het bedoeld is, maar we gaan desalniettemin aan de slag met een mooiere presentatie :)
Pagina: 1